Descopera noutatile din Magazinul Cupio

Postat pe data de marți, 05 mai 2020

România înfruntă pandemia! Împreună, chiar și de la distanță, am reușit și ne străduim în continuare să trecem cu bine de această perioadă de izolare, din care a mai rămas puțină vreme. 🙏

Vă mulțumim pentru că ați ales Cupio, brandul românesc de produse cosmetice și de îngrijire și pentru că ați rămas alături de noi prin intermediul magazinului online www.cupio.ro, asta în condițiile în care magazinele noastre fizice din întreaga țară au fost închise, ca urmare a sistării activității centrelor comerciale, restricție impusă pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19.

Voi, clientele noastre, ați ales să nu renunțați la îngrijirea și frumusețea voastră în perioada de izolare la domiciliu impusă de autorități. Iar noi am încercat, în toată această perioadă critică, să rămânem la înălțimea așteptărilor voastre și să vă oferim toate produsele de care aveți nevoie pentru a nu simți lipsa răsfățului pe care îl primeați la saloanele de îngrijire și înfrumusețare, închise acum și ele. Toate acestea, în cea mai mare siguranță!

Prin secțiunea special creată pentru voi, cele care ați rămas Frumoase Acasă, am încercat (și sperăm că am reușit 😍) să vă oferim kituri cu produse diverse și necesare pentru a vă simți în continuare feminine, frumoase și încrezătoare 💄💅.

Totodată, prin intermediul rețelelor de socializare, trainerii Cupio, dar și specialiștii în frumusețe cu care colaborăm au realizat sesiuni de live-uri prin care le-au împărtășit femeilor care stau acasă, cum să aibă grijă de ele în această perioadă. Toate doamnele sau domnișoarele care au urmărit episoadele derulate de Școala Cupio pe pagina oficială a brandului au putut învăța trucuri de machiaj, dar și cum să își facă manichiura singure, acasă, în lipsa nail-tehnicienilor de la salon, unde obișnuiau să se răsfețe cel puțin o dată pe lună.

Timp de o lună și jumătate, pe pagina de Facebook Cupio au fost realizate nu mai puțin de 63 de sesiuni live cu conținut informațional și educativ, referitor la menținerea frumuseții și la îngrijirea adecvată pe care orice femeie trebuie să și-o acorde, acasă.

La nivelul companiei, această perioadă a presupus o reorganizare rapidă cu focus pe dezvoltarea suplimentară a platformei online, mai ales după închiderea saloanelor partenere și a celor 15 magazine fizice din țară.

Dacă voi nu ați uitat să aveți grijă de voi, iată ce am făcut noi în timpul pandemiei:

  • Ne-am adaptat rapid la situația actuală;
  • Am luat măsuri de protecție pentru angajați;
  • Am limitat la minimum contactul cu persoanele din afara organizației (excepție făcând familiile, persoanele foarte apropiate ale angajaților);
  • Ne-am organizat astfel încât personalul să ajungă la serviciu cu mijloacele de transport ale companiei și să evite transportul în comun;
  • Am implementat noi strategii de vânzare și marketing online;
  • Am revizuit bugetele de marketing și cheltuielile care suportau amânare;
  • Am amânat unele proiecte de dezvoltare stabilite pentru acest an;
  • Am implementat strategii concentrate pe nevoile actuale ale consumatorilor;
  • Am derulat diverse campanii și promoții;
  • Am asigurat stocuri suficiente de produse în depozitul nostru;
  • Întreaga echipă a lucrat ore suplimentare pentru ca toate coletele să plece în timp util către clienți;
  • Ne-am dezvoltat portofoliul de produse pentru ca acesta să corespundă nevoilor actuale. Am adăugat noi categorii de produse de îngrijire pentru acasă;
  • Am alocat bugete suplimentare pentru dezvoltarea platformei online, astfel încât să susțină numărul crescut de vizitatori.

”Așa cum vedem noi lucrurile, comerțul online se va dezvolta accelerat în perioada următoare și va continua trendul ascendent, inclusiv după încheierea acestui val de pandemie. Obiceiurile consumatorilor se vor schimba și acestea și, observăm deja acest lucru prin numărul crescut de comenzi și prin tranzacțiile folosind cardul, care sunt tot mai numeroase. Vom fi atenți la nevoile clienților noștri și ne vom adapta în mod continuu, astfel încât aceștia să nu simtă niciun impediment în a comanda online produsele Cupio”, a declarat Răzvan Ștefănescu, director general al companiei de produse cosmetice și de îngrijire. 

Pentru Cupio, România e ACASĂ

Fondat în 2012 la Timișoara, Cupio a lansat la începutul epidemiei campania România e ACASĂ, în solidaritate cu toate brandurile românești care în această perioadă  au trecut printr-o mare încercare, dar, totodată, provocare. Toate brandurile românești și toți antreprenorii români au avut și au în continuare nevoie de susținere pentru a depăși această perioadă de criză.

Tot pentru că România e ACASĂ, Cupio a donat, în luna martie, cea mai mare parte din profitul național Spitalului de Boli Infecțioase ”Victor Babeș” din Timișoara, sprijinind astfel medicii în lupta împotriva virusului COVID-19.

Comentarii