#DreamTeam CUPIO a atins pragul de 100 de angajați!

Din comunitate

Brandul 100% românesc CUPIO,  aflat între cele mai reprezentative mărci de pe piața cosmeticelor profesionale și a produselor de makeup din România, a atins pragul de 100 de angajați, în luna mai a acestui an.

Creşterea numărului de angajaţi a survenit în urma extinderii numărului de magazine la nivel național. A crescut, astfel, și nevoia de recrutare pe poziții de top management și specialiști.

„Este o adevărată provocare să găsești oamenii potriviți pe pozițiile existente în organizație, indiferent de domeniul de activitate și preponderent în domeniul vânzărilor de beauty. Piața muncii este “săracă” în acest moment, iar modalitățile de recrutare trebuie să fie unele extrem de creative pe lângă cele standardizate, astfel încât să ajungem la candidații targetați de noi. Și când ajungem la ei, ne ținem promisiunile”, a declarat Bianca Potyesz, HR Manager Cupio.

Cupio este un angajator relativ “tânăr”. Cu 7 ani de existență pe piața muncii, lucrează zilnic la construirea și creșterea brandingului de angajator și la creșterea notorietății.

În 2018, Cupio a generat vânzări cumulate, pe întreg grupul de firme, de peste 8.5 milioane de euro. Obiectivul setat pentru 2019 prevede o creștere de 20%, ce va depăși pragul de 10 milioane de euro.

”În politica de resurse umane a companiei se insistă pe prezența unui plan de succesiune în cadrul organizației, care asigură un grad ridicat de retenție, dar și reducerea costurilor de recrutare și selecție a personalului pe termen mediu și lung. Ne străduim să avem mereu o imagine obiectivă și realistă asupra angajaților cu potențial, asigurăm o dezvoltare profesională a acestora și astfel avem la îndemână un volum constant de talente, care corespund strategiei de business a companiei.

Cultura noastră organizațională este bazată pe valori precum încrederea în angajat, în capacitățile sale creative și de autocontrol. O altă strategie importantă este delegarea unor atribuții și responsabilități la nivelul echipelor de proiect, motivarea și fidelizarea permanentă a personalului,” a precizat HR Managerul Cupio.

Anul acesta, Cupio a sărbătorit 7 ani de activitate. În acest moment, compania timișoreană deține magazinul online dar și 11 magazine fizice, în Timișoara, Arad, Cluj, București și Constanța. Ultimul magazin a fost deschis la finalul lunii februarie 2019, în mall-ul ParkLake din București.

Extindere

Planurile de extindere Cupio au în vedere deschiderea a încă 3 magazine în țară în 2019, iar până la final de 2020, rețeaua să ajungă la un număr de 20 de magazine în România.

„Echipa noastră se întregește mereu cu persoane tinere, vesele, cu experiență în domeniu, orientate spre muncă în echipă, performanță și rezultate. Pasiunea pentru frumos, creativitatea și deschiderea către nou completează frumos profilul angajatului Cupio.

Dezvoltarea profesională continuă, trainingurile de produs, de vânzări sau de abordare a clienților care contactează echipa din Call Center, reprezintă o prioritate pentru noi și căutăm mereu modalități prin care să venim în întâmpinarea clienților, să îi fidelizam pe cei existenți deja, dar să atragem și alții noi,” a concluzionat Bianca Potyesz.

Brandul 100% românesc Cupio, fondat în 2011 în Timisoara, a devenit unul dintre cele mai importante repere în piața produselor cosmetice profesionale.

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN