Pigmenții de machiaj Cupio și rujurile lichide mate MUAH: produsele star pentru un look tomnatic intens și radios

Make-up

Un ten ce radiază sub atingerea celor mai fini pigmenți de ochi aplicați cu delicatețe în puncte cheie pentru a reflecta lumina într-o manieră cu totul specială și buze mate, perfect desenate și delimitate, ce sugerează glamour senzual și prospețime. Acestea sunt principalele tendințe în machiajul toamnă-iarnă 2017-2018, dezvăluite de specialiștii Cupio în cadrul evenimentului #AmplifyBeauty, găzduit vineri, 29 septembrie, de Gargantua KSLF. Invitat special a fost Sorin Papa, colaborator Cupio și trainer cu o experiență îndelungată, care a exemplificat direcțiile în machiajul de sezon prin intermediul a doua look-uri creative, imaginate special pentru eveniment. Demonstrația de make-up a captat atenția audienței, alcatuită din ambasadoarea brandului– Bianca Drăgușanu–și din reprezentanți ai revistelor glossy, beauty bloggeri și lifestyle endorseri.

O companie 100% românească fondată în urmă cu șase ani, Cupio și-a concentrat eforturile atât în direcția dezvoltării de produse de machiaj ușor de utilizat, versatile și accesibile tuturor segmentelor de clienți, cât și în cea a conceperii de formule profesionale, menite să vină în întâmpinarea nevoilor make-up artiștilor. În kit-urile de machiaje pe care Sorin Papa le folosea atât pentru ședințe foto, clienți, cât și în cadrul cursurilor pentru începători și avansați susținute la Artist Salon & Academy, se află în permanență cel puțin un produs Cupio, fie că este vorba despre un set de gene false sau despre un ruj rezistent la transfer.

“Întotdeauna am susținut inițiativele mediului profesional romanesc și am încurajat dezvoltarea de produse și accesorii de machiaj. Echipa Cupio este cel mai bun exemplu că și țara noastră poate avea un brand de make-up la cele mai înalte standarde de calitate și performanță. Sunt ferm convins că secretul realizărilor înregistrate până în prezent de Cupio se datorează atât produselor excelente sub raport calitate-preț, cât și dorinței permanente de îmbunătățire a formulelor, deschiderii la feedback-urile make-up artiștilor și atenției acordate nevoilor reale ale clienților.” (Sorin Papa)

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN