Cupio Season 12: Celebrăm 12 ani de Frumusețe în lumina reflectoarelor

Din comunitate Inspire Lifestyle Live Love

În urmă cu 12 ani, pe o scenă dominată de giganți internaționali ai frumuseții, un vis românesc prindea contur – Cupio.

2012 a fost anul în care, din dorința de a aduce frumusețea profesională mai aproape de inimile româncelor, Raluca și Răzvan Ștefănescu au pus bazele brandului Cupio prin lansarea magazinului online www.cupio.ro. Ce a urmat nu a fost doar o expansiune a unui brand de cosmetice, ci nașterea unei întregi comunități pasionate de frumusețe și inovație.

Astăzi, la 12 ani distanță, povestea Cupio este una despre curaj, inovație și o comunitate unită de aceeași pasiune pentru frumusețe

Povestea Cupio poate fi considerată un serial artistic, ale cărui sezoane (ani de dezvoltare) au fost presărate cu momente cheie, fiecare aducând un nou nivel de inovație și extindere. În acest ”serial” despre frumusețe, fiecare sezon dezvăluie pasiunea și determinarea de a aduce cele mai bune produse și servicii în lumea cosmeticelor.

Din sezoanele Cupio anterioare …

Totul începe în 2012, cu lansarea magazinului online www.cupio.ro. Platforma constituie ”episodul pilot” al serialului Cupio, momentul în care viziunea devine realitate. Acest prim pas pe scena digitală deschide drumul pentru inovație și accesibilitate în lumea frumuseții profesionale.

Cupio își consolidează poziția pe piață prin lansarea ojei semipermanente Cupio To Go!, un produs revoluționar ce aduce brandul în lumina reflectoarelor și îi aduce primul premiu important: Premiul 1 la categoria Health & Beauty la Galele eCommerce. Este sezonul în care Cupio începe să fie recunoscut ca un jucător important în domeniul frumuseții.

Produsele Cupio intră în saloanele de beauty din România, marcând începutul unei expansiuni impresionante.

Brandul Cupio își extinde teritoriul, pășind cu încredere pe scena națională a frumuseții.

Acest ”sezon” aduce ca noutate deschiderea primelor magazine fizice în Arad, Timișoara și Cluj-Napoca, și extinderea portofoliului la peste 5.000 de produse cosmetice.

Cupio devine nu doar un nume, ci o destinație pentru pasionații de beauty.

Lansarea gamei de produse pentru machiaj marchează diversificarea ofertei Cupio și consolidarea sa ca brand complet de frumusețe.

Cupio este acum pregătit să satisfacă toate nevoile persoanelor pasionate de domeniul beauty.

Cu deschiderea a 10 magazine fizice în cele mai importante orașe ale țării și apropierea portofoliului de cifra de 10.000 de produse, Cupio demonstrează că este o forță de neoprit pe piața de beauty.

Expansiunea la nivel internațional este pasul următor pentru brandul românesc. Cupio ieșind acum dincolo de granițele naționale, prin intermediul distribuitorilor autorizati din Germania și Italia.

Acest nou ”sezon” aduce triumfuri majore pentru Cupio, marcând atât creșterea echipei, cât și recunoașterea calității și inovației sale. Echipa Cupio Dream Team atinge un impresionant număr de 100 de angajați, un moment de mândrie care subliniază spiritul de comunitate și dedicarea care au fost întotdeauna în centrul brandului.

În același timp, Cupio este desemnat Brandul numărul 1 din România în domeniul manichiurii (conform unui studiu de piață realizat de compania Market Vector), o distincție care consolidează poziția de lider a brandului în inima comunității de beauty.

Un an provocator, odată cu apariția pandemiei de coronavirus, însă și un an în care Cupio deschide încă 5 magazine în România, ajungând astfel la o rețea totală de 20 de locații fizice. București, Târgoviște, Brașov, Craiova și Ploiești sunt orașele în care brandul ajunge mai aproape de clienții săi în anul 2020. Acest fapt subliniază ambiția și determinarea fondatorilor Cupio de a fi aproape de iubitorii brandului, oferindu-le cele mai bune produse și servicii.

Lansările de colecții noi și inițiativa „Bursele Cupio” reflectă angajamentul brandului față de inovație și susținerea educației, demonstrând că frumusețea vine din interior, dar și din contribuția la comunitate.

La împlinirea a 9 ani de activitate, Cupio se implică în formarea tinerei generații prin susținerea educației și a performanței – lansează programul ”Bursele Cupio” – adresat liceenilor români. Elevii cu rezultate remarcabile primesc 9 burse în valoare de 1.000 lei net, lunar, pe toată durata anului școlar de studiu 2021/2022.   

Continuarea expansiunii naționale și internaționale, alături de dezvoltarea constantă a gamei de produse, arată că povestea Cupio este departe de a se fi terminat, fiecare sezon aducând noi provocări și realizări.

Mutarea depozitului și birourilor într-o nouă locație este simbolul unui nou început, pregătind scena pentru viitoarele succese și aventuri ale brandului Cupio.

Din 2023, birourile și depozitul companiei funcționează într-o nouă locație, pe terenul celui mai mare dezvoltator de parcuri industriale și logistice din Europa Centrală – CTP. Nevoia de a funcționa într-un spațiu mai mare a crescut odată cu dezvoltarea brandului, atât în ceea ce privește diversificarea portofoliului de produse, cât și creșterea numărului de angajați. Dacă la începuturi, Cupio comercializa aproximativ 300 de produse și avea doar 7 angajați, în 2023 deține un portofoliu de peste 10.000 de cosmetice profesionale și are o echipă consolidată ce numără peste 140 de angajați.

Fiecare „sezon” din serialul Cupio a fost presărat cu inovație, determinare și pasiune pentru frumusețe, scriind capitole memorabile în istoria brandului. În timp ce anticipează cu nerăbdare următoarele sezoane, fondatorii brandului rămân fideli misiunii de a aduce frumusețea în viețile oamenilor în moduri tot mai creative și accesibile.

Despre campania Cupio Season 12

„Season 12” nu este doar o campanie, ci o celebrare a fiecărui „episod” care ne-a adus aici, inspirată de serialele care ne țin cu sufletul la gură. La fel cum serialele preferate ne surprind cu fiecare sezon, Cupio este determinat să își surprindă „spectatorii” cu produse noi și revoluționare.

Pentru a marca acest capitol important, Cupio sărbătorește cu promoții aniversare de până la 70%. Este modul nostru de a mulțumi fiecărui client, partener și membru al echipei care a contribuit la povestea noastră. „Season 12” este despre a privi înapoi cu mândrie și înainte cu entuziasm, pregătiți să adăugăm în povestea brandului noi capitole pline de culoare, inovație și frumusețe.

Vă invităm să fiți parte din această celebrare, să redescoperiți produsele care v-au însoțit în călătoriile personale de frumusețe și să vă lăsați inspirați de noile noastre colecții. Împreună, să conturăm următoarele sezoane ale acestei povești remarcabile.

Cupio, la 12 ani de frumusețe și inovație, continuă să strălucească și să inspire. Iar povestea de-abia acum începe…

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Comentarii (2)

Folosesc produse cupio,sunt foarte multumita,va urez mult succes in continuare!❤

1 răspunsuri

Buna Cosmina,

Iti multumim pentru apreciere si ne bucuram ca iti plac produsele Cupio! Te imbratisam! ❤

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN