Voi ați rămas Frumoase Acasă, noi am rămas alături de voi. Împreună de la distanță!

Lifestyle Live Love

România înfruntă pandemia! Împreună, chiar și de la distanță, am reușit și ne străduim în continuare să trecem cu bine de această perioadă de izolare, din care a mai rămas puțină vreme. 🙏

Vă mulțumim pentru că ați ales Cupio, brandul românesc de produse cosmetice și de îngrijire și pentru că ați rămas alături de noi prin intermediul magazinului online www.cupio.ro, asta în condițiile în care magazinele noastre fizice din întreaga țară au fost închise, ca urmare a sistării activității centrelor comerciale, restricție impusă pentru limitarea răspândirii virusului COVID-19.

Voi, clientele noastre, ați ales să nu renunțați la îngrijirea și frumusețea voastră în perioada de izolare la domiciliu impusă de autorități. Iar noi am încercat, în toată această perioadă critică, să rămânem la înălțimea așteptărilor voastre și să vă oferim toate produsele de care aveți nevoie pentru a nu simți lipsa răsfățului pe care îl primeați la saloanele de îngrijire și înfrumusețare, închise acum și ele. Toate acestea, în cea mai mare siguranță!

Prin secțiunea special creată pentru voi, cele care ați rămas Frumoase Acasă, am încercat (și sperăm că am reușit 😍) să vă oferim kituri cu produse diverse și necesare pentru a vă simți în continuare feminine, frumoase și încrezătoare 💄💅.

Totodată, prin intermediul rețelelor de socializare, trainerii Cupio, dar și specialiștii în frumusețe cu care colaborăm au realizat sesiuni de live-uri prin care le-au împărtășit femeilor care stau acasă, cum să aibă grijă de ele în această perioadă. Toate doamnele sau domnișoarele care au urmărit episoadele derulate de Școala Cupio pe pagina oficială a brandului au putut învăța trucuri de machiaj, dar și cum să își facă manichiura singure, acasă, în lipsa nail-tehnicienilor de la salon, unde obișnuiau să se răsfețe cel puțin o dată pe lună.

Timp de o lună și jumătate, pe pagina de Facebook Cupio au fost realizate nu mai puțin de 63 de sesiuni live cu conținut informațional și educativ, referitor la menținerea frumuseții și la îngrijirea adecvată pe care orice femeie trebuie să și-o acorde, acasă.

La nivelul companiei, această perioadă a presupus o reorganizare rapidă cu focus pe dezvoltarea suplimentară a platformei online, mai ales după închiderea saloanelor partenere și a celor 15 magazine fizice din țară.

Dacă voi nu ați uitat să aveți grijă de voi, iată ce am făcut noi în timpul pandemiei:

  • Ne-am adaptat rapid la situația actuală;
  • Am luat măsuri de protecție pentru angajați;
  • Am limitat la minimum contactul cu persoanele din afara organizației (excepție făcând familiile, persoanele foarte apropiate ale angajaților);
  • Ne-am organizat astfel încât personalul să ajungă la serviciu cu mijloacele de transport ale companiei și să evite transportul în comun;
  • Am implementat noi strategii de vânzare și marketing online;
  • Am revizuit bugetele de marketing și cheltuielile care suportau amânare;
  • Am amânat unele proiecte de dezvoltare stabilite pentru acest an;
  • Am implementat strategii concentrate pe nevoile actuale ale consumatorilor;
  • Am derulat diverse campanii și promoții;
  • Am asigurat stocuri suficiente de produse în depozitul nostru;
  • Întreaga echipă a lucrat ore suplimentare pentru ca toate coletele să plece în timp util către clienți;
  • Ne-am dezvoltat portofoliul de produse pentru ca acesta să corespundă nevoilor actuale. Am adăugat noi categorii de produse de îngrijire pentru acasă;
  • Am alocat bugete suplimentare pentru dezvoltarea platformei online, astfel încât să susțină numărul crescut de vizitatori.

”Așa cum vedem noi lucrurile, comerțul online se va dezvolta accelerat în perioada următoare și va continua trendul ascendent, inclusiv după încheierea acestui val de pandemie. Obiceiurile consumatorilor se vor schimba și acestea și, observăm deja acest lucru prin numărul crescut de comenzi și prin tranzacțiile folosind cardul, care sunt tot mai numeroase. Vom fi atenți la nevoile clienților noștri și ne vom adapta în mod continuu, astfel încât aceștia să nu simtă niciun impediment în a comanda online produsele Cupio”, a declarat Răzvan Ștefănescu, director general al companiei de produse cosmetice și de îngrijire. 

Pentru Cupio, România e ACASĂ

Fondat în 2012 la Timișoara, Cupio a lansat la începutul epidemiei campania România e ACASĂ, în solidaritate cu toate brandurile românești care în această perioadă  au trecut printr-o mare încercare, dar, totodată, provocare. Toate brandurile românești și toți antreprenorii români au avut și au în continuare nevoie de susținere pentru a depăși această perioadă de criză.

Tot pentru că România e ACASĂ, Cupio a donat, în luna martie, cea mai mare parte din profitul național Spitalului de Boli Infecțioase ”Victor Babeș” din Timișoara, sprijinind astfel medicii în lupta împotriva virusului COVID-19.

Victoria Chiticariu

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.