Trecem în etapa a 2-a Cupio Beauty Vlogging!

Concursuri Din comunitate

Avem o veste bună, am ales 21 de vloggeri care trec în cea de a 2-a etapă a campaniei Cupio Beauty Vlogger!

Mulțumim tuturor pentru înscrieri și felicitări câștigătoarelor:

⬇⬇⬇
✨ Oxana Novacovici
✨ Alexandra Popovici
✨ Anca Mădălina Popa
✨ Alexandra Antal
✨ Ioana-Maria Niculescu
✨ Elena Alexandra Aldea
✨ Andreea Suciu
✨ Alina Lenuța Isachi
✨ Elena Sârbu
✨ Mirela Calotă
✨ Ana Maria Tudosia
✨ Dana Elena Băzan
✨ Gina Maria Talpă
✨ Alexandra Turkoane
✨ Gabriela Miron
✨ Dana Alberten Aconstantinesei
✨ Sorina Georgiana Georgescu
✨ Gabriela Oana Șon
✨ Andreea Alexandra Sandu
✨ Oana Ștefanache
✨ Ana Elena Goie

Trecem în ETAPA A DOUA!!!!! 😉

Iată care sunt pașii:

1. Fiecare participant va primi un kit de produse cu care va realiza pentru categoria aleasă două videouri.

Concept: Beauty through Ages
2. Cele două videouri pentru această etapă sunt: primul un UNBOXING al produselor primite și al doilea este cel pentru calificarea în TOP 10.
3. De această dată se arată toate produsele CUPIO folosite, excepție făcând cele cu o proveniență diferită.
4. Clipul trebuie să fie de maxim 8 minute, fiind împărtit în felul următor:
– prima parte: să se arate rezultatul spectaculos al lucrărilor însoțit de o poveste. (anii ’20, ’40, ’60, ’90 etc.)
– a doua parte: 10-20 sec. cadre cu produsele CUPIO folosite,
– a treia parte: realizarea lucrărilor, pas cu pas.
5. Clipul trebuie să fie în limba română.
6. Perioada pentru această etapă este: 26.05 – 17.06.2018 (inclusiv).
7. După înscriere trebuie încărcate poze pe instagram și/sau facebook cu hashtagurile #CupioBeautyVlogging , #Cupio și #TOP20.

8. Ambele videouri se încarcă pe Youtube pe modul PUBLIC, însă linkul celui pentru participarea în etapa următoare trebuie să fie trimis la aceeași adresă de mail, cu următoarele specificații:
– în subiectul mailului să fie scris: TOP 20 și Categoria aleasă
– în mail: Numele complet, adresa (România), numărul de telefon, link-ul ambelor videouri.

Citeste Regulamentul pentru mai multe detalii!

Mult succes!

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

ulei de cuticule, unghii iarna

Iarna și cuticulele: cu ce îți protejezi manichiura în cel mai aspru sezon

Cuticulele sunt prima barieră de protecție a unghiei, iar în sezonul rece sunt și primele afectate de schimbările de temperatură. Frigul, vântul și aerul uscat din încăperi determină pierderea rapidă a hidratării naturale și a elasticității, pielea devenind tot mai rigidă și sensibilă. Toate acestea creează terenul perfect pentru uscăciune, descuamare și disconfort.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.