Pigmenții de machiaj Cupio și rujurile lichide mate MUAH: produsele star pentru un look tomnatic intens și radios

Make-up

Un ten ce radiază sub atingerea celor mai fini pigmenți de ochi aplicați cu delicatețe în puncte cheie pentru a reflecta lumina într-o manieră cu totul specială și buze mate, perfect desenate și delimitate, ce sugerează glamour senzual și prospețime. Acestea sunt principalele tendințe în machiajul toamnă-iarnă 2017-2018, dezvăluite de specialiștii Cupio în cadrul evenimentului #AmplifyBeauty, găzduit vineri, 29 septembrie, de Gargantua KSLF. Invitat special a fost Sorin Papa, colaborator Cupio și trainer cu o experiență îndelungată, care a exemplificat direcțiile în machiajul de sezon prin intermediul a doua look-uri creative, imaginate special pentru eveniment. Demonstrația de make-up a captat atenția audienței, alcatuită din ambasadoarea brandului– Bianca Drăgușanu–și din reprezentanți ai revistelor glossy, beauty bloggeri și lifestyle endorseri.

O companie 100% românească fondată în urmă cu șase ani, Cupio și-a concentrat eforturile atât în direcția dezvoltării de produse de machiaj ușor de utilizat, versatile și accesibile tuturor segmentelor de clienți, cât și în cea a conceperii de formule profesionale, menite să vină în întâmpinarea nevoilor make-up artiștilor. În kit-urile de machiaje pe care Sorin Papa le folosea atât pentru ședințe foto, clienți, cât și în cadrul cursurilor pentru începători și avansați susținute la Artist Salon & Academy, se află în permanență cel puțin un produs Cupio, fie că este vorba despre un set de gene false sau despre un ruj rezistent la transfer.

“Întotdeauna am susținut inițiativele mediului profesional romanesc și am încurajat dezvoltarea de produse și accesorii de machiaj. Echipa Cupio este cel mai bun exemplu că și țara noastră poate avea un brand de make-up la cele mai înalte standarde de calitate și performanță. Sunt ferm convins că secretul realizărilor înregistrate până în prezent de Cupio se datorează atât produselor excelente sub raport calitate-preț, cât și dorinței permanente de îmbunătățire a formulelor, deschiderii la feedback-urile make-up artiștilor și atenției acordate nevoilor reale ale clienților.” (Sorin Papa)

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.