Pandemic Fashion. Care sunt culorile ce se poartă în 2021

Inspire Lifestyle

2021 – Anul cenușei și al… lămâilor? Sau anul în care, din cenușă, va răsări… soarele? Nu știm, dar avem o urmă de speranță. Cel puțin dacă ne lăsăm influențați de culorile alese de Institutul Pantone pentru anul 2021 – gri cenușiu și galben.

Un nou an, aceeași pandemie. Pandemie care continuă să fie o amenințare pentru întreaga lume. De voie, de nevoie – ne-am conformat și obișnuit deja cu sentimentul de teamă, cu măștile care ne acoperă fața, cu dezinfectanții care ne usucă mâinile. Ne protejăm cum putem în speranța că vom depăși cu bine întreaga situație. Am intrat într-un an în care teama ne este ”răscumpărată” de speranța unui vaccin care ne va salva de virus. Sau nu? Părerile sunt împărțite.

Un an cenușiu și galben. Culorile desemnate de Pantone nu sunt alese la întâmplare, potrivit directorului Institutului, Leatrice Eiseman:

”Este un an plin de speranță. Nu suntem încă învingători, dar ne dorim acest lucru. Încercăm să ajungem la soare, dincolo de norii cenușii. Când ei se vor dispersa, vom ajunge la razele luminoase”.

Illuminating  

Nuanța galben strălucitor – Illuminating – este menită să evoce speranță și optimism după un 2020 tumultuos. Culoarea se potrivește perfect cu cea de-a doua culoare aleasă de Pantone în 2021, – Ultimate Grey – și se spune că reprezintă soarele care intră prin nori, dispersându-i încetul cu încetul.

Ultimate Gray

Un gri suprem este cea de-a doua culoare aleasă de Pantone pentru 2021. Aceasta reprezintă fiabilitate, întrucât unitatea și camaraderia au fost cruciale pentru oameni în timpul pandemiei. Doar împreună, oamenii au fost mai puternici.

Ultimate Gray și Illuminating transmit, împreună, mesajul unității, al stabilității și al speranței.

Deși cele doua sunt culorile – vedetă și definitorii pentru acest an, în tendințe vor mai fi și alte nuanțe alese de același Institut. Iată care sunt acestea:

Raspberry Sorbet

O culoare cu proprietăți calde, cât și reci, ideală pentru o manichiură îndrăzneață și deosebită.

Marigold

Culoarea gălbenelelor, Marigold evocă o atmosferă confortabilă, caldă, prietenoasă. Această nuanță va fi un soi de ”vestitor al primăverii” în 2021.

Rust

Culoarea ruginie sau un roșu-portocaliu ars exprimă atracție și este una dintre vedetele anului 2021. Aceasta este, de asemenea, o culoare preferata de celebrități precum Victoria Beckam și Meghan Markle.

Burnt Coral

Nuanța roz portocaliu evocă familiaritate și confort. Totodată este o nuanță delicată și plăcută privirii, care relaxează simțurile.

Green Ash

Un verde pastel care te poartă cu gândul la drumeții și alte activități în aer liber. Potrivit Institutului Pantone, culoarea Green Ash este una restaurativă, regenerativă și este strans legată de natură.

Mint

O culoare răcoritoare și purificatoare.

Cerulean

Un albastru ca cerul așa cum o spune și denumirea. Calmează, relaxează și liniștește mintea.

French Blue

O culoare intensă, albastrul franțuzesc se aseamană cu cel care a fost desemnat culoarea anului 2020 – Classic Blue. Perfect pentru a fi purtat în machaj, manichiură, vestimentație sau design de interior.  

Amethyst Orchid

Un violet strălucitor și o previziune aparte pentru primăvara anului 2021.

Inkwell

O nuanță marină profundă, intensă, care poate fi folosită ca și culoare de fundal excelentă.

Butter cream

O nuanță ce exprimă puritate, drăgălășenie.

Desert Mist

O culoare piersicie, rezultată dintr-un amestec de nuanțe reci și calde.

Willow

O nuanță galben-verzui, inspirată din natură și verdeață.

Pe www.cupio.ro, în secțiunea 2021 Beauty Trends, găsiți oje semipermanente și alte produse de beauty la modă în acest an.

foto: Pantone, www.pinterest.com

Articol realizat de Victoria Chiticariu, copywriter @ Cupio

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.