Delia îndulcește România cu turneul național: „Acadelia” – Beauty by Cupio!

Din comunitate

Delia îndulcește România cu primul ei turneu național: „Acadelia” – Beauty by Cupio 🍭💋

Cupio este Partenerul de Beauty al celui mai dulce turneu din Romania, Acadelia. Începand cu septembrie 2018, Delia este Ambasadorul gamei de manichiura Cupio, iar comunitatea brandului românesc se inspiră din originalitatea, creativitatea și exuberanța artistei.

„Acadelia”, cel mai nou show al Deliei, va putea fi experimentat în primăvara acestui an în cadrul primului turneu național din cariera artistei, care va avea loc în 10 orașe din țară.

După succesul pe care l-a avut în București și în Londra cu acest spectacol, Delia se pregătește să îndulcească și locuitorii altor orașe ale României. Cele trei zile ale show-ului „Acadelia” au fost sold out și nu mai puțin de 12.000 de oameni au fost prezenți la Sala Palatului pentru a vedea un spectacol complex.

Seria de concerte va debuta la Timișoara, de Dragobete (24 februarie, Sala Constantin Jude),și va continua cu orașele Craiova (1 martie, Sala Polivalentă) și Galați (8 martie, Sala Sporturilor).

Biletele pentru toate show-urile vor fi disponibile exclusiv pe http://bilete.deliaofficial.ro/.

100 de oameni din echipa Deliei, responsabili atât de partea tehnică a concertului, cât și de cea artistică se vor asigura că fanii artistei trăiesc un show de referință, făcut la standarde internaționale.

Toate momentele importante de la Sala Palatului se regăsesc și în desfășurătorul turneului național, iar dansatorii, costumele, machiajele spectaculoase, proiecțiile video, aparatele laser, show-ul de lumini, efectele speciale de scenă și momentele de iluzionism sunt detaliile-cheie pe care mizează Delia pentru a le arăta încă o dată fanilor ei că și la noi în țară pot fi organizate spectacole la un nivel atât de înalt. Practic, show-ul de la Sala Palatului va fi transpus în fiecare locație în care va concerta artista, iar fanii ei vor avea astfel șansa unică de a fi parte dintr-un spectacol atât de grandios.

 

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.