Află ultimele tendințe de Bridal Make-up și profită de reducerile Cupio, la Timișoara Wedding Market

Make-up

Avem vești bune pentru toate femeile care se pregătesc pentru cel mai important eveniment din viața lor: NUNTA. Vom fi prezenți la cel mai cool târg de nunți din oraș: Timișoara Wedding Market, o alternativă fresh la târgurile clasice de acest gen. Te așteptăm la eveniment să afli ultimele noutăți din domeniul de beauty și să profiți de reduceri de până la 50% la produsele de make-up Cupio!

În ziua nunții sale, mireasa este cea care se află în centrul atenției, așa că, fără doar și poate, trebuie să arate impecabil! Rochia, coafura, machiajul, unghiile și accesoriile miresei trebuie alese cu mare atenție, astfel încât look-ul său final să fie complet și deosebit.

Tendințele în materie de vestimentație, coafură și make-up se schimbă de la an la an, așa că femeile care vor spune DA în 2020 trebuie să fie la curent cu toate noutățile. La standul Cupio din cadrul Timișoara Wedding Market, viitoarele mirese au ocazia să afle cele mai noi tendințe de Bridal Make-up, în cadrul unor demonstrații susținute de make-up artiști renumiți.

Surpriza evenimentului o constituie masterclass-ul organizat de Cupio și susținut de unul dintre cei mai iubiți și apreciați make-up artiști: Ovidiu Perța.

Așadar, ne vedem la standul Cupio din cadrul Expovest (Calea Lugojului, Timișoara), de vineri, 22 noiembrie, până duminică, 24 noiembrie!

Programul demonstrațiilor de make-up este următorul:

Vineri, 22 noiembrie

13:30 – Andra Durnea: Romantic Bridal Make-up 
17:00 – Ana Preda: Bridal Glow Make-up

Sâmbătă, 23 noiembrie 

14:00 – Monica Felicia: Soft Bridal Make-up Look
17:00 – Alexandra Turkoane: Glam Bridal 

Duminică, 24 noiembrie 

10:30 – Adina Trohin: Boem Bridal Make-up 
14:00 – 17:00: Masterclass Bridal Make-up Trends 2020 by Ovidiu Perța (Sala de conferințe Expovest)

Prețul unui bilet – 150 de lei
Biletele se pot achiziționa de pe site-ul Cupio sau direct de la standul Cupio.

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.