Cupio – brandul numărul 1 din România în domeniul manichiurii*

Din comunitate Manichiură

Cupiolinelor, sunteți pregătite să aflați cea mai tare veste din această vară? Pentru că știm cât de mult iubiți produsele noastre, vrem să împărtășim cu voi următorul anunț:

Cupio a fost desemnat brandul numărul 1 din România în domeniul manichiurii!

Nu, nu este vorba doar despre simple cuvinte de laudă! Cupio a primit onorabilul titlu de mai sus în urma unui studiu realizat de compania de cercetare de piață Market Vector*, care a analizat vânzările pe anul 2018 în magazinele din centrele comerciale din țară.

Ne bucurăm, astfel, să vă anunțăm că produsele voastre favorite fac parte din portofoliul celui mai vândut brand de produse pentru manichiură din România.

Știm că sunteți pasionate de frumos și vreți să fiți mereu la curent cu cele mai noi tendințe de manichiură, iar pentru acest lucru Cupio vine mereu în întâmpinarea voastră cu game speciale de oje semipermanente, disponibile în peste 300 de nuanțe. Din portofoliul celui mai vândut brand de produse pentru manichiură fac parte colecțiile de oje semipermanente Summer, Macarons, Emotions, Gold, Candy, Furry si Winter.

Nici gelurile UV nu rămân mai prejos, iar pentru a vă satisface nevoile, fie că sunteți tehnicieni de unghii sau simple femei care se respectă și apreciază frumosul, Cupio comercializează geluri de bază, de construcție, geluri camuflaj, de sigilare, colorate, geluri 3 in 1, Blossom Gel, Revo Gel Cupio, precum și soluții de pregătire a unghiei înainte de aplicarea gelurilor UV.

În cei 7 ani de la înființare, brandul numărul 1 în domeniul manichiurii* a reușit să-și creeze și propriile sub-branduri, precum CupioGels (geluri UV pentru unghii), Cupio To Go! (oje semipermanente), Cupio One Step (oje semipermanente), Cupio Acryl DELUXE (vopsele acrilice pentru unghii), Cupio in the City (lac de unghii clasic).

Cupio este furnizor principal de oje semipermanente, geluri UV, vopsele acrilice și alte accesorii pentru unghii, dar comercializează și instrumente, aparatură de lucru, precum și mobilier pentru dotarea saloanelor de înfrumusețare.

Produsele Cupio sunt prezente în saloanele de înfrumusețare din România, dar și în cele de peste hotare, prin intermediul magazinelor online www.cupio.ro, www.cupio.it și www.cupio.de .

În România, Cupio deține 11 magazine fizice care sunt răspândite în centrele comerciale din orașele Timișoara, Arad, București, Cluj și Constanța. Cupio are în plan ca, până la sfârșitul anului 2019, să deschidă încă trei magazine fizice în orașele Iași, Sibiu și Cluj.

Victoria Chiticariu

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday Cupio în cifre: Top 20 cele mai vândute produse de manichiură și machiaj

Trei zile, 15.462 de comenzi și 158.020 de produse care au ajuns sau se pregătesc să ajungă către voi. În spatele acestor cifre se află o comunitate care trăiește frumusețea cu pasiune. Femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday Cupio în cifre: Top 20 cele mai vândute produse de manichiură și machiaj

Trei zile, 15.462 de comenzi și 158.020 de produse care au ajuns sau se pregătesc să ajungă către voi. În spatele acestor cifre se află o comunitate care trăiește frumusețea cu pasiune. Femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.