Rose Quartz şi Serenity – Culorile anului 2016

Inspire Lifestyle

Departe de lumea în continuă mişcare, de nebunia unei zile de muncă, de maşini, de claxoane şi telefoane, există locuri şi culori atât de frumoase, care să ne poată transmite o stare de bine şi pace.

Când Pantone a gândit cele două culori ale anului, acesta a fost şi ideea de bază, de la care a plecat. Pentru prima dată în istorie există două culori ale anului, în loc de una: Rose Quartz (un roz prăfuit) şi Serenity (un albastru pastelat), inspirate din calmul şi frumuseţea naturii.

37e4e30b0ad6e942b4c7964e6a60c2e1Culorile anilor trecuţi au fost deosebit de intense şi extravagante: 2014- Radiant Orchid; 2012- Tangerine Tango. Doar două culori, din cele 16 alese până acum, au fost pastel (în 2003- aqua sky şi în 2000- cerulean).

Deja sunt prezente în jurul nostru, în prezentări de modă, decoraţiuni interioare, machiaje şi produse de îngrijire, feţe de masă sau obiecte ceramice. Culorile plăcute, liniştitoare, au un efect deosebit asupra psihicului uman, amintind de florile de primăvară şi cerul albastru, de fluturii aşezaţi pe o floare pastelată, de un apus perfect într-o seară de primăvară. 😉

Cu drag,

Ana-PredaMake-up Artist şi Trainer

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

ulei de cuticule, unghii iarna

Iarna și cuticulele: cu ce îți protejezi manichiura în cel mai aspru sezon

Cuticulele sunt prima barieră de protecție a unghiei, iar în sezonul rece sunt și primele afectate de schimbările de temperatură. Frigul, vântul și aerul uscat din încăperi determină pierderea rapidă a hidratării naturale și a elasticității, pielea devenind tot mai rigidă și sensibilă. Toate acestea creează terenul perfect pentru uscăciune, descuamare și disconfort.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.