Q&A cu Alina Gologan – Despre YouTube, Fitness și Lifestyle Influencer

Interviu

Deschidem seria întrebărilor Q&A cu Alina Gologan , lifestyle vlogger și influencer. O cunoaștem cu numele de  Fata lui Gologan, tipa aia tare care mănâncă pe YouTube şi arată fabulous în timp ce o face. E puţin dulce, puţin picantă şi mereu sinceră & personală pe vlog.  Dacă o cunoşti te îndrăgosteşti, iar dacă o urmăreşti pe YouTube îţi cere corpul să îi dai subscribe. E o femeie puternică la propriu, în sala de forţă, unde se antrenează ca o amazoană, dar şi la figurat, valorificându-şi chiar şi defectele. Ne-a arătat că frumuseţea naturală vine din caracter, din încrederea în forţele proprii, iar look-ul este mai mult o extensie a personalităţii. Fata lui Gologan are, în acest moment, 9 milioane de vizualizări pe canalul său şi deşi ştim atât de multe despre ea, tot mai vrem. Așadar e timpul să o cunoaştem mai bine pe Alina:

1.Care a fost primul lucru la care te-ai gândit azi când a sunat alarma?

Let’s keep it real, m-am gândit să nu cumva să uit sa-mi pun in geanta o bucată de cozonac de la bunică-mea, ieri am primit un pachet de la ea! 😂

2.Care este cel mai greu lucru atunci când vine vorba de vlogging?

E foarte greu să prinzi momentele spontane, momentele amuzante și reale care de obicei și de cele mai multe ori se întâmplă când n-ai camera pornită

3.Spune-ne un lucru de care ești foarte mândră că l-ai realizat?

Ca să răspund scurt, să știi că sunt mândră de mine pentru că sunt o femeie independentă și cu capul pe umeri, de cele mai multe ori 😊.

4.Care este antrenamentul tău preferat?

Foarte mult timp mi-a plăcut să lucrez picioare, acum îmi place să fac umeri și când am un gym buddy cu mine îmi place să fac circuite.

5.Dacă ai putea alege doar un cântec pe care să îl auzi de fiecare dată când intri în sala de sport, care ar fi acela?

Cardi B – Red Barz probabil, energia ei e puternică în melodia asta și mă motivează tare și pe mine.

6.Ce subiecte cauți cel mai des pe Google?

Hmmm, nu prea caut anumite subiecte pe Google, eventual mai caut spelling mistakes atunci când vreau să-mi pun un caption pe Instagram. 😆

7.Ce alegi Facebook sau Instagram și de ce?

Instagram cu siguranță.  Am renunțat de multă vreme la Facebook să zic așa, acolo am doar prieteni, colegi și familie . Instagram-ul e locul unde mi-am format o comunitate în online si îmi place să-mi petrec timpul mai tare acolo.

8.Ce hashtag te descrie cel mai bine?

#ambitchous

9.Care este produsul cosmetic (produsul Cupio) care nu îți lipsește din geantă?

Rujul mat Naked Touch.  E un nude frumos, iar de fiecare dată când îl port primesc întrebarea ce porți pe buze ?

10.Ce preferi lip gloss sau ruj mat?

Îmi place să port și lip gloss, dar dacă în ziua aia am un date cu iubitul meu, aleg un ruj mat cu siguranță. Ahhh… barbații + lip gloss = no bueno 😂

11. Manichiură clasică sau cu ojă semipermanentă?

Clasică

12.Care a fost lucru cel mai ieșit din comun lucru pe care l-ai facut până acum?

Nu știu dacă pot să îți răspund la întrebarea asta în acest interviu.

13.Care e cel mai amuzant lucru care ți s-a întamplat în ultima perioadă?

O întâmplare amuzantă a fost chiar acum câteva zile când vorbeam cu o prietenă pe Instagram, iar când mi-a răspuns înapoi după vreo jumate de oră și am intrat în dm-uri i-am văzut poza de profil așa micuță, iar pentru o secundă am avut un mini infarct pentru că am crezut că mi-a scris Khloe Kardashian 😂😂 I-am povestit și ei asta și a zis că a fost cel mai frumos lucru pe care i l-a spus cineva de mult timp. Pe bune chiar seamănă în poza aia cu Khloe!

14.Cum te-ar descrie cea mai bună prietenă?

Animată și de încredere și că sunt “ un suflet de înger pe pământ “, ăsta e alintul nostru preferat.

15.Daca ai putea să îți bei cafeaua cu oricine de pe planetă, pe cine ai alege?

Aș alege-o pe mama mea. Nu petrecem prea mult timp împreună pentru că lucrează de vreo 14 ani în străinătate și atunci clar ea ar fi prima mea opțiune pentru că nu ne vedem des și îmi lipsește mult.

16.Spune-ne un lucru pe care tu iubești să îl faci, dar pe ceilalți îi deranjează?

Să enervez? Haha!

17. Tu ai o întrebare pentru noi?

Când scoatem un ruj în ediție limitată Cupio fataluigologan?

 

 

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday Cupio în cifre: Top 20 cele mai vândute produse de manichiură și machiaj

Trei zile, 15.462 de comenzi și 158.020 de produse care au ajuns sau se pregătesc să ajungă către voi. În spatele acestor cifre se află o comunitate care trăiește frumusețea cu pasiune. Femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday Cupio în cifre: Top 20 cele mai vândute produse de manichiură și machiaj

Trei zile, 15.462 de comenzi și 158.020 de produse care au ajuns sau se pregătesc să ajungă către voi. În spatele acestor cifre se află o comunitate care trăiește frumusețea cu pasiune. Femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.