Primul Trainer Internațional Cupio: Adina Feneru

Din comunitate

Din acest an, suntem „mai bogați” cu un Trainer Cupio. 🙂

De data aceasta, părăsim hotarele, însă aducem alături încă o româncă super talentată, stabilită în Italia. Vă prezentăm primul Trainer Internațional Cupio, care ne reprezintă cu mândrie pe meleaguri străine: Adina Feneru.
Am urmărit-o pe Adina de-a lungul timpului. Am fost impresionați de munca și talentul ei, tocmai de aceea credem că locul ei este lângă cei mai buni. 🙂

În spatele fiecăruia se află o poveste, așa că am fost curioși să aflăm cum a ajuns Adina să se stabilească în Italia și de ce domeniul unghiilor.

Ca în multe cazuri, dragostea învinge. 😉 Adina a rămas în Italia datorită actualului iubit care, am aflat noi, este și viitorul soț (Felicităăăăări!!!!). Înainte să plece, se înscrisese, în România, la facultatea de Economie, deși nu-i plăcea, cum ne-a mărturisit chiar ea. Stabilită deja în Italia, a vrut inițial să facă un curs de Makeup (o altă pasiune a ei), însă destinul a dus-o către un curs de estetică. 😀
Dupa 2 ani de estetică, o prietenă a ei a sfătuit-o să facă un curs de unghii artificiale. Și s-a înscris, din curiozitate. Primul ei nail trainer i-a insuflat această pasiune pentru domeniul unghiilor, descoperind o lume în care se regăsea.

După primul ei curs, Adinei i s-a spus că „va deveni un bun tehnician” și… așa a fost. După acel curs s-a înscris și la unele avansate sau la forme extreme. Și nu s-a mai oprit de atunci: „…caut mereu cursuri noi. Îmi place să încerc tehnici noi, iubesc pictura, iubesc tot ceea ce este legat de unghii”.

Au urmat multe alte cursuri, cu traineri cum sunt Krisztina Ujvari, Anita Podba, Oksana Borzenkova, Marianna Sandor, Elena Khmelnitskaya etc. Are la activ în jur de 30 de atestate la diverse cursuri, începând de la cursul bază, forme extreme, unghii slim, pictură bază, One-Stroke, Zhostovo, gel paint, 3D, acuarelă, însă cursurile pe care le adoră sunt cele de pictură (orice fel de pictură, cu gel, acril, acuarelă etc).

Adina, ești o „comoară” pe care vrem să o păstrăm în comunitatea noastră, de aceea îți spunem: Bine ai revenit! 🙂

 

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.