„Piesa a fost scrisă cu produsele Cupio în minte”- interviu Reckaze

Interviu

Acum câteva săptămâni am ascultat pentru prima dată melodia lui Reckaze aka Andrei și am rămas profund impresionați ?

Andrei este un prieten foarte drag nouă, îl cunoaștem de aproximativ 3 ani, timp în care am avut o colaborare productivă și mai mult de atât, am construit o prietenie solidă și frumoasă. ?

Suntem mândri că produsele noastre l-au  inspirat în a transmite mesajul pe care, cu siguranță, toate femeile doresc să-l audă: „Ești frumoasă azi!”

Ca să-l cunoașteți și voi mai bine, noi i-am propus să ne răspundă la câteva întrebări:

Cupio: Cine este Reckaze?

Andrei: Reckaze este un băiat din Ardeal care s-a mutat în București de câțiva ani ca să facă muzică și multe alte lucruri mișto. De curând a scos un nou album pe care vă invită călduros să-l ascultați ca să-l cunoașteți mai bine. #UndergroundComercial

Cupio: De cât timp ești în industria muzicală?

Andrei: De prea mult și de prea puțin. De fapt, nu sunt într-o industrie, lucrez independent, din 2007, cu o întrerupere de aproximativ 1 an cât timp am colaborat cu Roton Music. #LongStoryShort

Cupio: Cu ce te ocupi în afară de muzică?

Andrei: În prezent mă ocup de Marketing la o firma din Bucuresti.

Cupio: Cum ți-a venit ideea cântecului „Esti frumoasă azi!”

Andrei: Hmmm, în primul rând a fost instrumentalul lui Peter Haze care m-a dus în direcția asta, iar apoi a contat mult perioada în care m-am ocupat de Cupio în online. De aici și minimele cunoștințe legate de manichiură și make-up care mi-au folosit mult în strofele 1 și 2 (n-aș fi bănuit vreodată). Piesa a fost scrisă cu produsele Cupio în minte, de-aia mă bucur mult că v-ați implicat în proiect. #TrueStory

 Cupio: Ce ne poți spune despre solista din piesă?

Andrei: La un moment dat, când căutam vocea feminină pentru piesă, un prieten mi-a arătat o filmare cu Ana Maria Roșu la Vocea României. M-a impresionat, i-am scris și s-a legat. A ieșit perfect. #AnaMariaRoșuRullz

Cupio: Ce întamplări haioase ați avut la filmări?

Andrei: Ne-am pierdut mașina în parcarea Mall-ului unde am filmat și multe altele, dar nimic ieșit din comun. #ÎnCurândMakingOf

Cupio: Care a fost vibe-ul vizavi de piesă?

Andrei: Cred că e cea mai bine primită piesă de până acum. Deci cel mai tare vibe. Sper să ajungă la cât mai multă lume. #FingerCrossed
 
Cupio: Ce iți dorești să realizezi în viitor?

Andrei: Imposibilul. #Boom #FingerCrossedv2

Nouă ne-a plăcut foarte mult și sperăm că va fi în topuri în această vară. ????

Tu ai auzit melodia??  Dacă nu, o găsești mai jos!??

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday Cupio în cifre: Top 20 cele mai vândute produse de manichiură și machiaj

Trei zile, 15.462 de comenzi și 158.020 de produse care au ajuns sau se pregătesc să ajungă către voi. În spatele acestor cifre se află o comunitate care trăiește frumusețea cu pasiune. Femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday Cupio în cifre: Top 20 cele mai vândute produse de manichiură și machiaj

Trei zile, 15.462 de comenzi și 158.020 de produse care au ajuns sau se pregătesc să ajungă către voi. În spatele acestor cifre se află o comunitate care trăiește frumusețea cu pasiune. Femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.