Pasiune și ascensiune. O retrospectivă a momentelor-cheie din istoria Cupio

Din comunitate

În urmă cu 11 ani porneam într-o călătorie incredibilă și lansam un brand mult dorit, pornit din dorința de a face lumea mai frumoasă. De a le oferi femeilor fericirea care stă în mâinile și propriile lor puteri. De a le face să se simtă unice, speciale, încrezătoare în pielea lor.

Suntem recunoscători tuturor celor care ne-au susținut de peste un deceniu. În acești 11 ani am traversat multe momente cheie care ne-au definit, ne-au transformat și ne-au făcut să ne dezvoltăm în mod continuu.

În continuare ne vom aminti împreună cu voi momentele cheie care au contribuit la consolidarea brandului Cupio, născut dintr-o dorință pentru frumusețe.

📜 Lansarea magazinului online

În urmă cu 11 ani, Cupio își începea povestea la Timișoara deschizând magazinul online www.cupio.ro, pe data de 5 martie 2012. Aproximativ 300 de produse de frumusețe, în special de manichiură (geluri UV, ustensile, etc.) și îngrijire a corpului, puteau fi găsite pe această platformă.

Iată cum arătau produsele Cupio, la începuturi:

📜 Deschiderea primului magazin de tip insulă

În mai 2012 se deschidea și primul magazin fizic Cupio, de tip insulă, la Arad.

📜 Schimbarea logo-ului

În luna noiembrie a anului 2013, Cupio își schimbă logo-ul, trecând la un design modern, clasic și elegant.

2013 este și anul în care sunt lansate ojele semipermanente care urmează să cucerească femeile.

Cupio To Go! este oja semipermanentă simbol a brandului deoarece oferă o formulă rezistentă, astfel că persistă pe unghii până la patru săptămâni. Ojele semipermanente Cupio To Go! sunt disponibile astăzi în colecții și nuanțe variate, astfel încât să satisfacă gusturile tuturor femeilor.

📜 Cupio ajunge în saloanele de beauty din România

Finalul anului 2013 și începutul anului 2014 este perioada în care Cupio începe să intre în saloanele de frumusețe din România.

Lacurile de unghii clasice, ojele și gelurile semipermanente, instrumentele și aparaturile indispensabile pentru realizarea manichiurii perfecte încep să se regăsească pe mesele de lucru ale nail-artiștilor.

📜 Cupio lansează gama de make-up

Primele produse de machiaj apar în portofoliul Cupio la finalul anului 2015.

Palete de farduri, pensule profesionale, rujuri și creioane de buze, produse pentru machiajul sprâncenelor și alte accesorii necesare pentru realizarea unui make-up complet se găsesc din acest moment în portofoliul Cupio.

📜 Deschiderea primului magazin într-un mall din Timișoara

Aprilie 2016 este luna  în care primul magazin Cupio este deschis în Shopping City Mall Timișoara. Acesta este spațios, are un design elegant și este modelul de urmat pentru celelalte peste 20 de magazine ce urmează a fi deschise în România în următorii ani.

📜 Brandul nr.1 în domeniul manichiurii

Cupio este desemnat ”brandul numărul 1 în domeniul manichiurii”, conform unui studiu efectuat de compania de cercetare de piață Market Vector, care a analizat vânzările pe 2018-2019 în locațiile din centrele comerciale din România.

📜 Deschiderea a 5 magazine într-un timp record, în anul pandemiei

2020 este un an provocator, odată cu apariția pandemiei de coronavirus, însă și un an în care Cupio deschide 5 magazine în România, într-un timp record, ajungând astfel la o rețea totală de 20 de locații fizice. București, Târgoviște, Brașov, Craiova și Ploiești sunt orașele în care brandul ajunge mai aproape de clienții săi în toamna anului 2020.

📜 Extinderea depozitului și mutarea într-un spațiu nou

Anul 2023 a adus noutăți pentru întreaga echipă Cupio. De la începutul lunii februarie, birourile și depozitul companiei funcționează într-o nouă locație, pe terenul celui mai mare dezvoltator de parcuri industriale și logistice din Europa Centrală – CTP.

Anterior, sediul Cupio era situat într-un spațiu mult mai mic din Timișoara.

Noul sediu Cupio este situat la ieșire din orașul de pe Bega, pe Calea Lugojului. Aici vor fi continuate planurile de dezvoltare ale brandului, atât în ceea ce privește magazinele fizice din cele 21 de locații din România, cât și în ceea ce privește magazinul online www.cupio.ro.

Planurile de extindere nu se opresc, iar în perioada ce urmează, Cupio se va extinde tot mai mult în afara granițelor, obiectivele în viitorul apropiat fiind legate de consolidarea prezenței pe piața internațională. În prezent, produsele Cupio se găsesc în țări precum Italia, Germania, Franța, Belgia, și pot fi achiziționate de publicul larg prin intermediul distribuitorilor autorizați.

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

ulei de cuticule, unghii iarna

Iarna și cuticulele: cu ce îți protejezi manichiura în cel mai aspru sezon

Cuticulele sunt prima barieră de protecție a unghiei, iar în sezonul rece sunt și primele afectate de schimbările de temperatură. Frigul, vântul și aerul uscat din încăperi determină pierderea rapidă a hidratării naturale și a elasticității, pielea devenind tot mai rigidă și sensibilă. Toate acestea creează terenul perfect pentru uscăciune, descuamare și disconfort.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.