More than 10. Sărbătorim 11 ani de frumusețe!

Din comunitate

Cupio a ajuns la cea de-a 11-a aniversare. În 5 martie 2012, brandul românesc se lansa la Timișoara.

Născut dintr-o dorință pentru frumusețe și din visul a doi tineri – Raluca și Răzvan Ștefănescu – Cupio a ajuns astăzi în topul preferințelor femeilor pentru care îngrijirea, încrederea și frumusețea contează.

La 11 ani de activitate, Cupio este MAI MULT DECÂT 10

Am traversat împreună un deceniu presărat cu momente unice. Cu emoții, bucurii, provocări, dăruire, evoluție. Astăzi suntem ”mai mult decât 10” datorită vouă, celor care ne iubiți produsele și ne împărtășiți dragostea pentru frumusețe.

Dorința de a ne menține la cele mai înalte standarde din industria de beauty și de a ne vedea clienții fericiți ne-a determinat să ne dezvoltăm continuu portofoliul de produse. Astfel, la 11 ani de Cupio, suntem bucuroși să vă oferim peste 10 mii de produse cosmetice profesionale, special dezvoltate pentru a releva diferite tipuri de frumusețe, toate la superlativ sau, mai bine zis – More than 10.

11 ANNIVERSARY Collection

Știți deja că ojele semipermanente Cupio To Go! sunt cele care au consacrat brandul și unele dintre cele mai iubite produse din portofoliu. Acesta este și motivul pentru care, la ceas aniversar, am creat pentru voi o colecție specială de oje semi.

Colecția aniversară marchează celebrarea a 11 ani de la înființarea brandului

Colecția este lansată în exclusivitate în weekend-ul aniversar 3-5 martie. Include 11 nuanțe îndrăznețe, create special pentru a marca Ziua Cupio. Fiecare culoare a fost atent selecționată pentru a oferi un aspect unic manichiurii.

De la culori pastelate la tonuri vibrante, noua colecție de oje semipermanente include o diversitate de nuanțe care se potrivesc cu orice stil.

Ojele semipermanente sunt pigmentate, astfel încât să ofere acoperire uniformă, au un luciu care nu se estompează în timp și un grad ridicat de rezistență.

Colecția nouă se alătură celor peste 10.000 de produse de beauty din portofoliul Cupio, care, din luna februarie, au ajuns în ”casă nouă”.

,,Casă nouă” pentru Cupio

Anul 2023 a adus noutăți pentru întreaga echipă Cupio.

De la începutul lunii februarie, birourile și depozitul companiei funcționează într-o nouă locație, pe terenul celui mai mare dezvoltator de parcuri industriale și logistice din Europa Centrală – CTP.

Anterior, sediul Cupio era situat într-un spațiu mult mai mic din Timișoara.

Noul sediu Cupio este situat la ieșire din orașul de pe Bega, pe Calea Lugojului. Aici vor fi continuate planurile de dezvoltare ale brandului, atât în ceea ce privește magazinele fizice din cele 21 de locații din România, cât și în ceea ce privește magazinul online www.cupio.ro.

„Suntem entuziasmați să ne desfășurăm activitatea în noul sediu. Nevoia de a funcționa într-un spațiu mai mare a crescut odată cu dezvoltarea brandului, atât în ceea ce privește diversificarea portofoliului de produse, cât și creșterea numărului de angajați. Dacă în urmă cu 11 ani, Cupio comercializa aproximativ 300 de produse și avea doar 7 angajați, în prezent deține un portofoliu de peste 10.000 de cosmetice profesionale și are o echipă consolidată ce numără peste 140 de angajați.”, a declarat Răzvan Ștefănescu, Director General al grupului de firme Cupio.

Noutăți și pe www.cupio.ro

Odată cu mutarea într-un sediu nou a fost îmbunătățită și platforma online unde sunt comercializate produsele Cupio. Pentru ca experiența utilizatorilor – a clienților fideli ai brandului – să fie una cât mai plăcută, a fost schimbată tema site-ului www.cupio.ro, și, de asemenea, au fost îmbunătățite mai multe funcționalități astfel încât procesul de ”shopping online” să fie unul cât mai eficient.

Împreună facem lumea mai frumoasă!

11: 1 sunteți voi – 1 suntem noi. Împreună formăm un întreg și facem lumea mai frumoasă!

Voi sunteți comunitatea pe care am câștigat-o, iar noi suntem oamenii din spatele brandului care, zi de zi, contribuim la consolidarea și dezvoltarea Cupio.

Vă mulțumim pentru încrederea și loialitatea pe care ne-ați acordat-o de-a lungul celor 11 ani. Încă de la început ne-am dedicat cu pasiune și determinare pentru a vă oferi cele mai bune produse și servicii, adaptate nevoilor și preferințelor voastre. Îmbunătățirea experienței voastre vis-a-vis de brand a fost, este și va rămâne o prioritate pentru noi.

Și pentru că este un moment foarte important pentru brand, Directorul General, Răzvan Ștefănescu, transmite un mesaj tuturor celor care fac parte din comunitatea Cupio:

Dragă comunitate Cupio,

Iată că am ajuns să sărbătorim împlinirea a 11 ani de activitate a brand-ului nostru. Îmi exprim mulțumirea profundă și recunoștința imensă pe care o am față de fiecare dintre voi, cei care sunteți parte din această comunitate minunată.

Sunt emoționat și mândru să văd cât de mult ne-am dezvoltat de la începuturile noastre timide, până la acest moment, în care suntem un brand apreciat și iubit de atât de mulți oameni. Acest lucru nu ar fi fost posibil fără voi, cei care ne-ați ales și ne-ați susținut la fiecare pas.

În acești 11 ani am trecut prin momente de bucurie și momente de dificultate, dar am reușit să rămânem fideli valorilor noastre și să ne dezvoltăm mereu. Am învățat să fim empatici și să fim alături de voi în cele mai importante momente, iar acest lucru ne-a ajutat să construim legături puternice și durabile.

Vă mulțumim că ați ales să fiți alături de noi în această călătorie și că ne-ați împărtășit gândurile și sugestiile voastre. Suntem onorați să facem parte din viața voastră și să vă oferim produsele Cupio, care sperăm că vă fac viața mai frumoasă și mai plină de culoare.

În acest moment special, vă promit că ne vom concentra mereu pe a vă oferi cele mai bune produse și servicii, că vom inova și ne vom adapta mereu nevoilor și cerințelor voastre, și că vom rămâne mereu alături de voi, ca un prieten de încredere.

Vă mulțumim din suflet pentru că sunteți alături de noi în această călătorie și sărbătorim împreună această aniversare importantă pentru brandul nostru. Vă dorim un an nou plin de bucurii și realizări, iar noi vom fi mereu aici, la fel ca și voi, cu inima deschisă și cu gândul la frumosul viitor care ne așteaptă.

Cu drag,
Răzvan Ștefănescu
Director General al grupului de firme Cupio

Planuri de viitor

Dezvoltarea continuă a portofoliului de produse și crearea unor noi game sunt planurile pe care oamenii din spatele brandului le au în viitorul apropiat.

Dacă în 2022 focusul a fost pe creșterea businessului național, anul viitor compania se va concentra pe consolidarea relației cu distribuitorii externi și pe expansiunea internațională. Un prim pas în acest sens este dezvoltarea site-ului internațional al brandului Cupio, care va fi disponibil în limba engleză și prin intermediul căruia produsele de beauty vor putea fi comandate de pretutindeni.

“Pentru noi, îmbunătățirea platformei online și dezvoltarea acesteia în permanență constituie o prioritate. Asta pentru că businessul online se menține la un nivel ridicat.  Față de 2021, vânzările online au crescut în 2022 cu un procent de aproximativ 20%”, a explicat Răzvan Ștefănescu.

Deschiderea de noi magazine fizice în România este, de asemenea, o prioritate. În prezent, magazinele Cupio sunt în număr de 21 și se găsesc în cele mai importante orașe ale țării: București, Timișoara, Arad, Craiova, Cluj, Sibiu, Constanța, Suceava, Iași, Târgoviște, Craiova, Ploiești, Brașov și Galați.

Rămâi alături de noi să descoperim împreună un nou deceniu de frumusețe!

P.S. Și profită de promoțiile aniversare din weekend-ul 3-5 martie! Produsele tale favorite de manichiură, machiaj și îngrijire personală vor avea prețuri reduse cu până la 80% doar pe www.cupio.ro!

Articol realizat de Victoria Chiticariu

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
sterilizare instrumente manichiura

Autoclavul profesional pentru salonul de manichiură – Alegerea inteligentă pentru igienă şi performanţă

În industria frumuseții, și mai ales în saloanele de manichiură, sterilizarea ustensilelor nu mai este de mult doar un avantaj competitiv. Este o obligație profesională și un mod prin care te asiguri că mediul de lucru este unul sigur atât pentru clientă, cât și pentru tehnician. În acest context, aparatul de sterilizat devine o componentă esențială a activității. 
unghii baby boomer simple

Unghii baby boomer: Ghidul complet pentru o manichiură elegantă și atemporală

Unghiile baby boomer sunt recunoscute pentru tranzițiile subtile și elegante între nuanțe, care creează un efect natural și rafinat. Acest stil atemporal se potrivește atât unghiilor scurte, cât și celor lungi, și poate fi realizat cu ojă clasică sau gel. În ghidul nostru vei descoperi pașii esențiali pentru a obține această manichiură: de la pregătirea unghiilor până la aplicarea degradeului și finisarea cu top coat.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
machiaj profesional

Echipa de experți Cupio îți răspunde: Cele mai frecvente întrebări despre machiajul profesional

La Cupio, frumusețea înseamnă mai mult decât o manichiură impecabilă – oferim și produse de make-up profesionale de înaltă calitate, create să ofere rezultate precise și durabile. Și pentru că rezultatul final al unui machiaj este influențat și de modul în care sunt folosite produsele, am pregătit acest articol cu sprijinul experților Cupio, pentru a oferi sfaturi și tehnici validate de profesioniști.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.