Momente de frumusețe și compasiune în campania „Ești mai frumoasă decât crezi”, sprijinită de Cupio

Din comunitate Love

La Cupio, credem cu tărie că frumusețea nu este doar despre machiaj, ci și despre încredere, emoție și sprijin reciproc. De aceea, în perioada 4-8 martie 2025, ne-am alăturat cu sufletul deschis campaniei „Ești mai frumoasă decât crezi”, ediția a III-a, desfășurată la Spitalul OncoFort din rețeaua GRAL Medical. A fost o săptămână plină de momente emoționante, în care am încercat să aducem puțină bucurie femeilor care trec printr-o perioadă dificilă.

Ne-am dorit să le oferim pacientelor nu doar produse de înfrumusețare, ci și un strop de încredere în ele și în propria lor frumusețe. Așa că am pregătit cadouri speciale, iar alături de o echipă minunată de make-up artiști, am creat momente de răsfăț, culoare și zâmbete sincere. Machiajele personalizate, sfaturile de beauty și energia pozitivă au transformat această experiență într-o adevărată terapie pentru suflet.

Știm că frumusețea vine și din gesturi mici, așa că am fost extrem de recunoscători să avem alături parteneri care au făcut această campanie posibilă: Viorica Cosmetic, Magenta.men, Mirela Vescan Make-up Academy, carla.laszlo.9, BelHer, Simetric by Larisa Tănase Micropigmentare, Gerovital (Farmec România), Andreea Stoica Cosmetician, Selena Beauty Concept, Tabya Lashes, CAMP – Cocktail and Makeup Party, G.Cosmetikia și Regivero.

Un mare „mulțumim” merge și către make-up artiștii care au făcut magia să se întâmple: Iolanda Huma Beautify, Laura Perian, Amalia Didiu, Mirela Vescan, Alina Popescu, Elena Băluță, Eunice Dicu și Marlen Ciucă. Cu pasiunea și talentul lor, au adus lumina pe chipurile pacientelor, iar asta a fost de neprețuit!

Această campanie ne-a reconfirmat cât de important este să fim alături unii de alții. Să oferim sprijin, să aducem un zâmbet, să împărtășim emoții. Noi, la Cupio, credem în frumusețea solidarității și promitem să fim mereu acolo unde este nevoie de noi.

Pentru că da, ești mai frumoasă decât crezi! 💖

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.