#CupioCares ❤ Mesajul fondatorilor Cupio pentru clienți

Din comunitate Love

Dragii noștri clienți,

În această perioadă este foarte important să ne păstrăm calmul, să respectăm regulile și să comunicăm între noi.

De aceea, ne-am dorit să îți transmitem personal ce măsuri de protecție am luat pentru echipa și clienții Cupio.

MĂSURI LA NIVEL INTERN

Ne dorim să îi protejăm pe toți cei cu care ne petrecem cea mai mare parte a zilei. Astfel, atât depozitul, cât și birourile noastre sunt dezinfectate zilnic, iar echipa este informată periodic, în scris și verbal, despre măsurile simple, însă esențiale, de combatere a răspândirii virusului.

Colegii care sunt responsabili de coletarea comenzilor cunosc și respectă regulile de igienă și au la dispoziție măști de protecție și dezinfectanți pentru mâini.

MĂSURI ÎN MAGAZINELE FIZICE

În toate magazinele Cupio se găsesc dezinfectanți pentru mâini, atât pentru angajați, cât și pentru clienți.

Toate displayurile pentru produse sunt curățate cu alcool.
Angajații din magazinele Cupio sunt permanent informați despre normele de igienă și regulile de siguranță.
Am amânat, momentan, orice demonstrații de beauty.

COMUNITATEA CUPIO

Știm că în această comunitate sunt oameni puternici și responsabili.

Îți reamintim doar câteva lucruri care ne pot ajuta:

*spală-te des pe mâini;
*nu îți atinge fața, gura sau nasul;
*acoperă-ți gura atunci când strănuți sau tușești;
*evită cât se poate locurile aglomerate.

În această perioadă vom fi alături de tine, în fiecare zi!

Vom realiza multe live-uri, așa încât să putem comunica direct și ușor. Îți vom oferi cu drag informații și materiale gratuite despre produse, tehnici, oameni din comunitate.
❤ Ne vom vedea online mai mult ca niciodată. Vom fructifica această perioadă, învățând și cunoscându-ne mai bine!

ALEGE PLATA CU CARDUL! Este cea mai simplă și sigură metodă de plată.
Cumpără online, plătește cu cardul și primești produsele la ușă, direct acasă.

Intră pe www.cupio.ro
În perioada 16 – 22 martie ai TRANSPORT GRATUIT* și extra oferte și promoții avantajoase!
(*începând cu 16 martie, ora 12:00, la comenzile de peste 59 lei).

SĂ NE REVEDEM SĂNĂTOȘI ȘI FRUMOȘI!

Raluca & Răzvan Ștefănescu
Fondatori Cupio

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

ulei de cuticule, unghii iarna

Iarna și cuticulele: cu ce îți protejezi manichiura în cel mai aspru sezon

Cuticulele sunt prima barieră de protecție a unghiei, iar în sezonul rece sunt și primele afectate de schimbările de temperatură. Frigul, vântul și aerul uscat din încăperi determină pierderea rapidă a hidratării naturale și a elasticității, pielea devenind tot mai rigidă și sensibilă. Toate acestea creează terenul perfect pentru uscăciune, descuamare și disconfort.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.