Ce crede un bărbat că își doresc femeile

Lifestyle Live

În foarte multe dintre situații, desi nu multe femei practică sportul numit culturism, ele reprezintă sexul puternic, ele sunt mereu cu picioarele pe pământ, iar acest lucru nu se datorează doar gravitației.

Femeile își doresc să fie frumoase și să simtă stabilitate, atât când sunt singure, cât și atunci când sunt într-o relație. Dar, să nu uitam, frumusețea vine din interior, din interiorul paletei Cupio Pretty Fabulous.

Femeile petrec cel puțin 300 de ore pe an în fața oglinzii, cam cât petrec și bărbații așteptând terminarea acestui ritual al sexului feminin. Asta înseamnă aproximativ 2 săptămâni pe an.

Acest timp poate fi redus, cu ușurință, dacă femeile vor înțelege că machiajul nu trebuie să fie o mască, ci un complement al naturaleții. Plus că, oricând poți folosi ochii sufletului tău pereche, pentru că ochii sunt oglinda sufletului (tău pereche, exact; deci am scapăt de oglindă).

Apropo, bărbații ideali există! Bărbații ideali sunt aceia care iubesc ce își doresc femeile. Bărbații ideali merg și îți cumpără unt de corp organic orange firming, ei nu te întreabă „dar tu ce ai de făcut, unte duci?”.

Nu te culca machiată. Dacă te culci machiată, ține minte că tenul trebuie să respire și, tocmai de aceea, este necesar să te demachiezi înainte folosind, spre exemplu, o perie dublă pentru curățat tenul și unul dintre produsele cosmetice recomandate pentru îndepărtarea machiajului, cum ar fi apa micelară profesională Cupio.

Femeile au nevoie, din când în când, de spațiu. Ele își doresc spațiu, spațiu în organizatorul pentru cosmetice.

De multe ori, fiind dedicate procesului de machiere, femeile ajung să intre, fară să vrea, la bucătărie cu cleștele profesional de gene, și astfel realizează că au oala pe foc și acum trebuie să stea geană pe ea.

Femeile își doresc timp, mult timp, dimineața. Totusi dacă nu ești în întârziere, adică nu trebuie splash pe grabă, pune mâna pe un creion de ochi Waterproof Splash și pe un tuș. În caz că te presează iubitul, răspunde-i așa: „Când mă machiez, tuș taci !”.

Femeile își doresc ca iubitul/soțul să nu meargă nici prea în spate, nici prea în față, ci odată cu ele, iar atunci când cad tentației, adică ofertelor Cupio, ei să fie acolo să le ridice (și apoi să meargă să le cumpere produse cosmetice).

Femeile își doresc să fie o prioritate pentru cei ce le-au ales, să primească respect și să fie surprinse plăcut. Femeile sunt ca un substantiv: nu își doresc nimic ieșit din comun (și nici să fie prea comun), dar nici un bărbat dulce, la propriu.

Material realizat de Bogdan Iancu

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.