Beautiful Together. Forever

Din comunitate Lifestyle Live Love

Frumusețea este diversitate. Diversitatea este frumusețe.

Dorința de a fi feminine și frumoase reprezintă punctul comun ce le leagă pe femeile din lumea întreagă. Indiferent de naționalitate, culoarea pielii, fizionomie, greutate sau statură, orice femeie are nevoie să se simtă frumoasă, atrăgătoare.

Potrivit unui studiu realizat în perioada 7-13 martie 2019, denumit ”Percepții despre frumusețe” și implementat la nivel urban pe 800 de femei cu vârsta de peste 18 ani, s-a concluzionat că pentru 7 din 10 femei este important să fie frumoase și atrăgătoare.

În ceea ce privește produsele de top care le fac să se simtă frumoase, pe locul întâi se află hainele (65%), pe locul doi – parfumurile (60%), iar pe locul trei se situează machiajul/cosmeticele (48%).

Indiferent de soluțiile la care apelează femeile pentru a se simți frumoase, cert este că frumusețea nu poate fi încadrată într-un tipar anume și că fiecare femeie e atrăgătoare în felul ei. Vorba aceea: ”Frumusețea stă în ochii privitorului”.

Ce le face pe femei să se simtă FRUMOASE?

O femeie se poate simți, ce-i drept, mai frumoasă, dacă și-a aranjat părul, dacă manichiura sa este îngrijită, dacă tenul său este curat și neted. De asemenea, o femeie se simte mai bine dacă poartă un machiaj, chiar și minimalist, care îi conferă încredere de sine.

Dacă o femeie se simte frumoasă, acest lucru va fi exprimat în exterior de atitudinea pe care o are.

Beautiful Together

Așa cum spuneam, pe femei le leagă o dorință comună – aceea de a fi frumoase. Dar fiecare femeie își pune în valoare frumusețea în moduri diferite. Industria cosmeticelor și a produselor de îngrijire le este un aliat în acest sens. Le oferă varietate în ceea ce privește produsele de frumusețe. Iar femeile adoră să fie în trend cu toate noutățile de beauty.

Manichiura și machiajul

Manichiura este una dintre prioritățile femeilor care pun preț pe îngrijirea și frumusețea lor. Aceasta întregește aspectul final al unei ținute și conferă personalitate stilului unei femei.

Industria produselor de acest gen s-a dezvoltat tot mai mult, astfel că de la clasicele oje care se aplicau pe unghii, femeile preferă acum produsele semipermanente. Gelurile UV sau ojele semipermanente le oferă o durabilitate de până la 6 săptămâni pe unghii, timp în care femeile nu mai trebuie să se preocupe de faptul că oja a sărit de pe unghii sau că acestea s-au rupt.

Disponibile într-o multitudine de culori, ojele semipermanente sau gelurile UV satisfac chiar și cele mai pretențioase gusturi. În funcție de culoarea pe care aleg să o poarte, femeile pot transmite câteva dintre trăsăturile care le definesc. De asemenea, forma sau lungimea unghiilor pot spune multe despre o femeie. 

Unghiile mai scurte, rotunde sau pătrate pot dezvălui simplitatea și bunul gust al unei femei, în timp ce unghiile mai lungi denotă eleganță, feminitate și rafinament.

Unghiile ascuțite și lungi sunt preferate de femeile care vor să fie în centrul atenției. Și unghiile mai stridente din punct de vedere cromatic sunt favoritele femeilor care vor să se facă remarcate.

Colecția 2020 – Ojele semipermanente care au cucerit vara!

Anul 2020 nu a fost cel mai bun, cel puțin în prima parte a sa, ținând cont de restricțiile impuse de autorități în urma pandemiei de coronavirus, însă în prezent ne putem bucura de o ușoară relaxare a condițiilor.

Bucuria de a fi din nou împreună, aproape de prieteni și de cei dragi nouă este nespus de mare, mai ales după perioada de distanțare socială.

Pentru că ne-am dorit să sărbătorim aceste momente de bucurie, am lansat colecția de Oje semipermanente 2020.

Peste 20 de nuanțe vesele, pastelate și perfecte pentru a fi purtate pe unghiuțe, vara, se regăsesc în noile sticluțe Cupio To Go!, acum cu un nou design: ”îmbrăcate în culoarea anului 2020”.

Descoperă aici culorile din noua colecție

 În ceea ce privește machiajul, preferințele femeilor sunt, de asemenea, diferite și diverse. Unele preferă un make-up minimalist, altele optează pentru un machiaj mai intens, în funcție de stilul pe care îl au, locul în care merg sau în funcție de starea de spirit.

Deși anul 2020 a fost și este în continuare unul cu restricții, femeile nu au uitat nici o clipă să aibă grijă de ele. În momentul în care saloanele de întreținere au fost închise, femeile din România, și nu numai, au avut grijă de ele la domiciliu, astfel păstrându-și feminitatea și puterea de a trece cu bine peste perioada de pandemie, în care multe dintre acestea au rămas în izolare și au lucrat de acasă.

Cupio a venit în ajutorul lor cu kituri speciale pentru acasă, astfel încât femeile să aibă în continuare grijă de ele și să nu renunțe la frumusețea lor!

Astăzi ne bucurăm din nou să fim ÎMPREUNĂ!
Frumoase, ÎMPREUNĂ!
Puternice, ÎMPREUNĂ!
Feminine, ÎMPREUNĂ!
Curajoase, ÎMPREUNĂ
!

Victoria Chiticariu

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.