Aproape 8 ani de frumusețe, 15 magazine și peste 120 de angajați. Retrospectiva anului 2019 pentru Cupio

Din comunitate

La Mulți Ani, Cupiolinelor! Iată-ne ajunși într-un nou an, un an în care sperăm să fim tot mai buni în ceea ce ne propunem și, nu în ultimul rând, să vă surprindem cu produse profesionale și de calitate!

Am lăsat în urmă 2019 și ne îndreptăm spre împlinirea a 8 ani de activitate (pe care îi celebrăm în luna martie), așa că ne-am propus să facem o retrospectivă a celor mai importante evenimente care au dus la continuarea dezvoltării armonioase a brandului Cupio.

Calitatea produselor, pasiunea pentru frumusețe, deschiderea către consumatori, perfecționarea continuă și o echipă valoroasă sunt secretele rețetei de succes care a adus Cupio în rândurile celor mai iubite branduri de cosmetice profesionale din România.

  • 15 magazine fizice în România

2019 i-a adus extindere națională brandului, Cupio ajungând în cinci noi locații din țară. În Iași, Suceava și Sibiu au fost deschise primele magazine Cupio, în București cel de-al patrulea la număr, iar în Cluj, cel de-al doilea magazin, unul de tip insulă. În total, brandul românesc a ajuns la o rețea de 15 magazine fizice.

  • Cifra de Afaceri, în creștere

După ce a încheiat anul 2018 cu o Cifră de Afaceri de 8.5 milioane de euro, la nivel de grup (în magazinele fizice și în magazinul online), pentru 2019, brandul românesc și-a setat ca obiectiv depășirea pragului de 10 milioane de euro, în ceea ce privește CA.

  • Brandul numărul 1 în domeniul manichiurii*

Cupio a avut parte de o surpriză deosebită în 2019 – a fost desemnat brandul numărul 1 în domeniul manichiurii, în urma unei cercetări de piață efectuate de compania Market Vector*, care a analizat vânzările pe anul 2018, în magazinele din centrele comerciale din țară.

  • Cupio – pe Locul 1 în Topul Național al Firmelor

O mândrie pentru întreaga echipă Cupio a constituit-o și premiul întâi obținut la Topul Național al Firmelor. Brandul românesc s-a situat în fruntea clasamentului celor mai competitive firme din țară, la secțiunea „Comerț, întreprinderi mici”.

  • Peste 10.000 de produse în portofoliu

Pentru a le oferi în mod constant clienților produse actuale și profesionale, în 2019, Cupio a continuat să își extindă portofoliul, prin lansarea unor colecții noi de produse pentru manichiură și make-up. Toate noutățile se regăsesc pe www.cupio.ro, dar și în magazinele fizice ale brandului.

  • Peste 120 de angajați

Cu o echipă numeroasă ce a ajuns la peste 120 de angajați în toată țara, orientată spre performanță și rezultate, brandul românesc se îndreaptă spre cei 8 ani de activitate, cu încredere și dorință de dezvoltare continuă, astfel încât să le ofere clienților săi cele mai calitative produse, diversitate și prețuri accesibile.

Pentru anul ce urmează avem ca obiective principale consolidarea la nivel național, dar și extinderea brandului în afara României, datorită numeroaselor cereri venite din tot mai multe piețe externe. Vom lucra în continuare la dezvoltarea portofoliului de produse, dar nu în ultimul rând la îmbunătățirea și transparența modului de relaționare cu clienții noștri, conștienți fiind de faptul că datorită lor, Cupio a reușit să se poziționeze într-un timp relativ scurt ca un brand de renume pe piața din România”, au declarat Raluca și Răzvan Ștefănescu, fondatorii Cupio.

Victoria Chiticariu

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

culori unghii de iarna, unghii de iarna

8 culori trendy care se vor purta iarna aceasta pe unghii

Tendințele de iarnă din acest an aduc în prim-plan nuanțe calde, confortabile, dar și tonuri reci, elegante, inspirate de runway-urile internaționale, Instagram și preferințele tehnicienilor de unghii din saloane. Este sezonul în care manichiurile devin accesoriul perfect pentru ținutele pufoase, hainele oversized sau outfiturile glam de sărbători.
unghii negre scurte, unghii mate, unghii negre cu argintiu, unghii negre cu sclipici

Unghii negre scurte: 5 modele de nail art și unghii elegante pentru orice ocazie

Unghiile negre scurte sunt declarația supremă de stil: simple, sigure pe ele, impecabil de versatile. De la mat profund la accente metalice, negrul rămâne nuanța care cucerește fiecare sezon și fiecare ținută. Ți-am pregătit cinci modele chic pe care le poți recrea cu produsele Cupio — rapide, moderne și perfecte pentru orice ocazie.
ulei de cuticule, unghii iarna

Iarna și cuticulele: cu ce îți protejezi manichiura în cel mai aspru sezon

Cuticulele sunt prima barieră de protecție a unghiei, iar în sezonul rece sunt și primele afectate de schimbările de temperatură. Frigul, vântul și aerul uscat din încăperi determină pierderea rapidă a hidratării naturale și a elasticității, pielea devenind tot mai rigidă și sensibilă. Toate acestea creează terenul perfect pentru uscăciune, descuamare și disconfort.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
culori unghii de iarna, unghii de iarna

8 culori trendy care se vor purta iarna aceasta pe unghii

Tendințele de iarnă din acest an aduc în prim-plan nuanțe calde, confortabile, dar și tonuri reci, elegante, inspirate de runway-urile internaționale, Instagram și preferințele tehnicienilor de unghii din saloane. Este sezonul în care manichiurile devin accesoriul perfect pentru ținutele pufoase, hainele oversized sau outfiturile glam de sărbători.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.