„Anul acesta se poartă tenul luminos!” – Interviu cu Ana Preda, make-up artist

Interviu

Ana Preda este un make-up artist de renume din Timișoara și nu numai, cu care colaborăm de foarte mult timp și care ne-a fost alături în dezvoltarea noastră pe piața produselor cosmetice din România. Odată cu trecerea timpului, Ana a devenit un adevărat prieten, căruia îi suntem recunoscători pentru sprijinul acordat și pentru încrederea pe care o are în brand-ul Cupio.

Am avut multe proiecte împreună, ultimul la care am colaborat a fost lansarea pigmenților de make-up Cupio, Ana fiind prima care i-a testat. Recent, Ana a realizat un machiaj de vară, de inspirație grecească, în care a folosit noii pigmenți de make-up Cupio.*

* Accesați canalul de youtube Cupio pentru a descoperi secretele aplicării optime a pigmentului de make-up.

Deși ne întâlnim destul de des și vorbim foarte multe lucruri, de data aceasta, ne-am întâlnit cu Ana pentru a-i lua un interviu pentru blog-ul Cupio.

Cupio: Cum a început pasiunea ta pentru make-up? Ce te-a făcut să realizezi că aceasta este meseria pe care îți dorești s-o profesezi?

Ana Preda: Pasiunea pentru make-up nu a fost pasiune de la început. Nu m-am machiat ca și copil și nici ca adolecentă. Nu am avut vreun talent la desen. Din contră, mama mă certa mereu și când mă dădeam cu mascara, iar tatăl mi-a îndoctrinat mereu ideea că o femeie „serioasă” trebuie să fie sobră, nu „boită”. Spre sfârșitul liceului l-am cunoscut pe Ovi, omul care mi-a insuflat dorința de a mă machia pe mine, dar și alte persoane. Mă uitam la el în timp ce machia și vedeam expresia de
fericire a femeilor când se priveau în oglindă și am zis: „Hai să încerc și eu, nu am nimic de pierdut”.

Cupio: În ce domeniu ți-ar fi plăcut să lucrezi, dacă, prin absurd, nu ar exista meseria de make-up artist?

Ana Preda: Am lucrat în alt domeniu, deci pentru mine a existat o altă meserie înaintea celei de machior. Am terminat o facultate de drept, un master, o specializare și am activat câțiva ani buni în domeniul juridic ca om al legii. Dacă nu ar fi existat meseria de machior ce ar fi fost? Nu știu dacă aș fi plecat din juridic, cert e ca mereu am cochetat cu arheologia, am avut o pasiune pentru Egiptul Antic.

Cupio: Am văzut multe poze cu machiajele realizate de tine, unele în culori puternice, altele naturale. Spune-ne ce machiaj adopți cel mai des atunci când vine vorba de tine.

Ana Preda: Ma machiez foarte discret. Nu îmi plac machiajele foarte stridente. Merg pe principiul ca make-ul trebuie să scoată în evidență frumusețea naturală. Nu suport machiajul tip mască.

Cupio: Ai realizat, cu pigmenții Cupio, un machiaj de vară. Spune-ne, te rog, care sunt pașii pe care trebuie să-i respectăm atunci când aplicăm un pigment sau un glitter.

Ana Preda: Depinde de pigmenți sau glittere, acestea având nevoie, de multe ori, de o bază lipicioasă care să îi absoarbă sau să îi fixeze.

Cupio: Care sunt tendințele în materie de make-up din această vară? Ție ce-ți place cel mai mult?

Ana Preda: Nu sunt fan al tendințelor. Ma bucură faptul că unele tendințe nu mai sunt în vogă, cum ar fi: sprâncele făcute cu carioca, evidențiate excesiv în nuanțe închise, tușul exagerat de lung și gros, conturarea obrazului pe timp de zi și genele tip copertină. Anul acesta se poartă tenul luminos.

Cupio: Există un mit conform căruia dacă realizăm un machiaj al ochilor foarte intens, buzele trebuie să fie întotdeauna într-o culoare naturală. Este adevărat sau fals?

Ana Preda: În make-up nu există reguli, cel puțin pentru mine. Daca vreau și consider, la un ochi puternic machiat asociez buze tari pentru că poate așa simt eu în acel moment.

Cupio: Atunci când achiziționăm un produs de make-up, ce ingrediente ar trebui să evităm? Care sunt cele mai nocive?

Ana Preda: Eu cred că trebuie sa evităm să cumparăm produse „din piață” sau pe sub mână. În general, cam tot ce se vinde legal este într-un mod sau altul test.

Cupio: Care este produsul Cupio preferat?

Ana Preda: Am două produse favorite: așternutul igienic (nu pot trai fără el), este pe masa de lucru mereu, și penseta roz.

Mai jos regăsiți mai multe poze din ultimul proiect realizat alături de Ana Preda, pe care o puteți găsi și pe facebook.

Rămâneți alături de noi pentru a fi la curent cu ultimele noutăți în materie de beauty! ????

 

 

 

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.