Andreea Bălan, fan Cupio ;)

Interviu

Pe Andreea Bălan o ştim cu toţii. Talentată şi ambiţioasă, s-a lansat în televiziune încă din 1994, iar mai târziu, trupa „Andre”, a cărei membră a fost, a făcut furori în rândul tinerilor. Alegând drumul unei cariere solo, succesul a continuat să o însoţească, scoţând peste 5 albume şi 20 de videoclipuri. Cel mai nou hit al Andreei, ce răsună la radio, în topurile româneşti, este „Uită-mă”. Cu siguranţă, noi nu o vom uita prea curând, şi suntem foarte mândri că ni s-a alăturat. 😉

Mereu surprinzătoare, Andreea este una dintre clientele noastre fidele şi ne-a impresionat plăcut atunci când ne-a povestit cum a reuşit să înveţe să-şi facă singură manichiura şi să fie la curent cu ce e nou. Pentru început, i-am pus câteva întrebări, la care ne-a răspuns deschisă şi zâmbitoare.

C: Ce te-a determinat să alegi produsele Cupio? 😀

Andreea B.: Am ales produsele Cupio cu mult înainte să existe o colaborare, de ani de zile îmi fac singură unghiile acasă. Acum câţiva ani eram foarte atentă la doamnele care îmi făceau unghiile la salon şi am învăţat cum se face. Am căutat pe Google geluri şi unghii false şi dintre toate rezultatele, site-ul Cupio m-a convins. Am comandat tot ce îmi trebuia. Şi de cinci ani îmi fac singură unghiile acasă. Am ales produsele Cupio pentru că sunt foarte bune, sunt profesionale dar pentru uz casnic, în acelaşi timp.

7C: Ţinând cont de programul tău foarte încărcat, cum reuşeşti să ai întotdeauna o manichiură impecabilă?

Andreea B.: O dată la două săptămâni îmi fac manichiura acasă. Îmi umplu unghiile cu gel, fac modele noi. Şi dacă o faci bine, rezistă două săptămâni şi se păstrează impecabil. Şi da, şi eu mai fac treburi casnice cu ele şi tot se păstrează. 😉

C: Se spune că manichiura este ca o carte de vizită. Cât de importantă este pentru tine?

Andreea B.: În showbiz, muzică, televiziune, pe scenă, la evenimente, imaginea contează foarte mult. Talentul este cel care m-a pus unde sunt, însă imaginea mea e foarte importantă. Şi asta include unghiile. De fiecare dată când întâlnesc pe cineva, dau mâna cu persoana respectivă şi contează foarte mult cât de îngrijită eşti, cât de mult te respecţi pe tine şi cred că am şi o datorie faţă de publicul meu, vreau să le arăt că poţi fi frumoasă, atât pe dinăuntru, cât şi pe dinafară.. şi totul vine de la sine, mai departe. Însă manichiura şi unghiile sunt la fel de importante precum părul sau machiajul.

C: Manichiura ţi-o alegi în funcţie de ocazie? Am văzut că uneori ţi-o asortezi cu nuanţa părului...

Andreea B.: Mai nou îmi asortez manichiura cu părul albastru. Înainte le făceam bej pentru că mergea la orice şi pentru că eram blondă şi se potrivea. Sau le făceam roşii câteodată. Aş recomanda culori nude pentru că e elegant şi nu se demodează. Însă dacă vrei să fii şi mai cool şi să îndrăzneşti să ieşi în evidenţă, încearcă albastru sau o culoare puternică în degrade-uri mai soft.

C: Şi ultima întrebare (momentan :)) este despre această experienţă nouă, în care ai devenit imaginea produselor cărora le eşti fidelă de câţiva ani. Cum te simţi în calitate de Ambasador CupioGels?

Andreea B.: Mă bucur să fiu ambasadorul unui brand şi al unor produse în care chiar cred şi le folosesc de ani buni. Simt că mi se potriveşte şi că asocierea dintre mine şi Cupio este una credibilă, sunt fidelă produselor de mulţi ani… Iar prin tutorialele video şi foto pe care le-am pregătit, veţi vedea pas cu pas cum să aveţi manichiura care este în trend în toamna-iarnă. Fanii mei îşi doresc foarte tare să afle cum îmi fac părul, cum mă machiez, cum îmi fac unghiile, iar campania Cupio răspunde acestor nevoi.

Cam atât, pentru moment… 😉

Bine ai venit în comunitatea noastră, Andreea!

Urmăreşte tutorialul video cu realizarea unei manichiuri în ton cu nuanţele părului Andreei Bălan sau step by step-ul de pe blogul Cupio.

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday Cupio în cifre: Top 20 cele mai vândute produse de manichiură și machiaj

Trei zile, 15.462 de comenzi și 158.020 de produse care au ajuns sau se pregătesc să ajungă către voi. În spatele acestor cifre se află o comunitate care trăiește frumusețea cu pasiune. Femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday Cupio în cifre: Top 20 cele mai vândute produse de manichiură și machiaj

Trei zile, 15.462 de comenzi și 158.020 de produse care au ajuns sau se pregătesc să ajungă către voi. În spatele acestor cifre se află o comunitate care trăiește frumusețea cu pasiune. Femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.