Half moon, în trend chiar şi după 100 de ani

Inspire Manichiură

În modă, nimic nu dispare, totul se reinventează. 😉

Trendurile reapar după ani şi sunt adaptate prezentului, ca şi când timpul nu şi-ar fi pus deloc amprenta asupra lor. Cam aşa se întâmplă şi cu manichiură. Şi ne referim acum la o manichiură ce este în acest an în trend: Half moon.

Half moon-ul sau manichiura french inversată a făcut furori prin anii…1920.

images (2)

Da, acum aproape 100 de ani, fiind super apreciată de femei, din motive practice, de fapt: în acele timpuri, aplicarea şi uscarea lacului de unghii dura ceva mai mult decât în zilele noastre, astfel că, acest model inovator de manichiură, le ajuta pe femei să câştige timp şi să-şi păstreze mai mult timp manichiura. Datorită părţii half moon, creşterea unghiei nu afecta, estetic, manichiura, în scurt timp, iar doamnele se puteau bucura mai mult timp de unghii frumoase şi îngrijite.

Revenind în secolul nostru, am ales şi noi o manichiură half moon, cu iz romantic. 😉

Am pregătit unghiile după metoda standard. Se aplică un strat subţire de primer cu acid, cu grijă, fără să atingem
cuticula. Primerul cu acid se uscă la aer,  aprox 40-60 sec.

În pasul următor se aplică un strat subţire, bine pensulat de Bonding gel Cupio Basic. Polimerizăm 2 min în lampa UV.
Aplicăm primul strat subţire de gel de modelare Cupio Basic Clear  şi polimerizăm 2 minute. Gelul color se aplică în două straturi. Primul strat se aşează departe de cuticulă, deasupra de jumătatea unghiei. Cel half moon romanticde-al doilea strat se aşează mai aproape de cuticulă; cu o pensulă curată se şterge surplusul de gel şi se defineşte conturul semilunei. Polimerizăm 2 minute. Se modelează unghia cu gel Cupio Basic Clear  şi polimerizăm. Se finisează unghiile prin pilire, cu ajutorul unei pile 120/180; se îndepărtează bine praful. Pe suprafaţa mătuită se pictează cu ajutorul vopselelor acrilice şi a unei pensule Nevskaya Palitra 00, decorul tip broderie. Unghiile se sigilează cu gelul de sigilare Glossy finish. Polimerizăm 2 min. La final, unghiile se şterg cu cleaner. Se aplică ulei de cuticule şi se masează.

verona-romantic-walks-1-1080x540

Mulţumim Mirunei Isac, Trainer Cupio®, pentru această manichiură half moon, ideală pentru seri romantice de primăvară…

Sau mai bine zis, pentru 28 de seri romantice, pentru că o astfel de manichiură rezistă 3- 4 săptămâni. 😉

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday Cupio în cifre: Top 20 cele mai vândute produse de manichiură și machiaj

Trei zile, 15.462 de comenzi și 158.020 de produse care au ajuns sau se pregătesc să ajungă către voi. În spatele acestor cifre se află o comunitate care trăiește frumusețea cu pasiune. Femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday Cupio în cifre: Top 20 cele mai vândute produse de manichiură și machiaj

Trei zile, 15.462 de comenzi și 158.020 de produse care au ajuns sau se pregătesc să ajungă către voi. În spatele acestor cifre se află o comunitate care trăiește frumusețea cu pasiune. Femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.