Concurs: Trăiește toamna în culori Cupio!

Concursuri

E toamnă afară și e vremea numai bună pentru un concurs tematic. Trimite-ne poze cu manichiurile tale cele mai reușite in culorile toamnei sau cu diferite modele de sezon și noi te premiem cu premii îmbelșugate.

Îţi oferim libertatea să îţi exprimi talentul, de aceea intră în concurs manichiuri realizate cu gel, ojă semipermanentă, acryl , construcție sau pe unghia naturală.

Tematica este: Trăiește toamna în culori Cupio! Fii creativă şi poti trimite ceea te inspiră în această perioadă.

Perioadă înscriere: 18.10 – 20.11.2016 (inclusiv)

Cum te înscrii?

Trimiţi un email la adresa [email protected], în perioada menţionată, care să conţină:

  1. Numele tău complet, oraşul şi numărul de telefon.
  2. Câteva detalii despre cum ai realizat manichiura (de exemplu: manichiură realizată cu ojă semipermanentă, denumirea culorii folosite, pictură cu vopsele acrilice: albastru, roșu, alb).
  3. Poză cu manichiura cât mai clară. Poza trebuie să conţină mâna/mâinile cu manichiura şi un produs Cupio (nu se acceptă pozele în care produsul Cupio este atașat prin programe de editare).

Poţi trimite mai multe manichiuri (maxim 3).

Premii:

Locul 1: Voucher  200 lei pentru www.cupio.ro

Locul 2:Voucher 150 lei pentru www.cupio.ro

Locul 3:Voucher: 100 lei pentru www.cupio.ro

Premiul de popularitate(cele mai multe share-uri pe Facebook): Voucher: 100 lei pentru www.cupio.ro

Luăm în considerare următoarele aspecte:

  • complexitatea nail-art-ului
  • armonia lucrării și tehnica de lucru
  • originalitate

Comisia de jurizare va fi formată din trainerii Cupio: Miruna Isac, Cristina Popescu, Andreea Pruneanu, Andi Rotaru, Maria Dobre, Iulia Morar.

Câştigătorii vor fi afişaţi pe blog şi pe facebook, marti, 22.11.2016.

Cupio nu îşi asumă responsabilitatea pentru veridicitatea fotografiilor trimise de către concurente.

Se iau in considerare doar „share-urile” de catre utilizatori diferiti!

Vă așteptăm cu drag creațiile! ☺ ?

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.