CUP1O – Povestea primei decade de frumusețe a brandului românesc
Din comunitate Love
10 ANI DE CUPIO
10 ANI DE FRUMUSEȚE
10 ANI DE MOMENTE UNICE▪️emoții ▪️bucurii▪️evoluție
▪️muncă▪️provocări▪️pasiunePRIN TOATE AM TRECUT ÎMPREUNĂ!
Îți mulțumim că faci parte din comunitatea noastră! În fiecare zi ne dorim să fim mai buni și să îți oferim cosmetice profesionale care te fac să te simți specială!
POVESTEA UNUI BRAND ROMÂNESC DE SUCCES
Anul 2012
⭐ În urmă cu 10 ani, Cupio își începea povestea la Timișoara deschizând magazinul online www.cupio.ro. Aproximativ 300 de produse de frumusețe, în special de manichiură (geluri UV, ustensile, etc.) și îngrijire a corpului, puteau fi găsite pe această platformă.
⭐ Nu cu multă vreme mai târziu, primul magazin fizic, de tip insulă, se deschidea la Arad. Clientele interesate de segmentul de beauty care începeau să treacă pragul magazinului beneficiau de experiențe de shopping personalizate.
Anul 2013
⭐ Un an mai târziu sunt lansate ojele semipermanente care aveau să cucerească imediat româncele. Cupio To Go! – oja semipermanentă simbol a brandului românesc este tot mai îndrăgită de femeile care țin la îngrijirea personală. Spre deosebire de lacurile tradiționale, aceasta persistă până la patru săptămâni pe unghii, oferind manichiuri rezistente, cu un luciu deosebit care nu se estompează în timp.
De aici și până la dezvoltarea portofoliului de produse Cupio cu o diversitate de nuanțe de oje semipermanente nu mai trece mult timp. Asta pentru că MISIUNEA brandului românesc trebuie îndeplinită! Aceasta este de a oferi în permanență cele mai noi și calitative produse cosmetice profesionale, tehnici și educație în domeniu, astfel încât Cupio să devină cel mai dorit și căutat brand de către profesioniștii în domeniul frumuseții și nu numai!
⭐ Tot în anul 2013, Cupio lansează și colecția de gene false individuale CupioLASH.
⭐ De asemenea, este anul în care produsele Cupio încep să intre în saloanele de frumusețe din România.
Anul 2014
⭐ Continuă expansiunea Cupio în saloanele de Beauty.
De la lacuri de unghii clasice, oje sau geluri semipermanente, culori acrilice, instrumente și până la aparaturi și accesorii indispensabile pentru realizarea manichiurii și a pedichiurii perfecte – toate acestea încep să se regăsească pe mesele de lucru ale nail-artiștilor din saloanele de îngrijire din România.
⭐ Cupio își schimbă logo-ul și începe să participe la târguri și expoziții naționale.
Anul 2015
⭐ Acesta este anul emblematic pentru dezvoltarea tot mai mare a notorietății brandului. Este numit primul ambasador Cupio – cunoscuta artistă Andreea Bălan.
⭐ Portofoliul brandului românesc ajunge la peste 5.000 de produse. Dezvoltarea acestuia continuă în concordanță cu nevoile clienților, dar și cu tendințele din domeniul frumuseții.
⭐ Până în 2015, sunt deschise și alte magazine Cupio, în orașe precum Arad și Cluj-Napoca (în afara celui existent la Timișoara).
Anul 2016
⭐ În următorul an se inaugurează Școala Cupio, un proiect ce oferă oportunitatea de perfecționare și acreditare în domeniul unghiilor tehnice. Este susținută dezvoltarea profesională a specialiștilor din domeniul frumuseții și, astfel, Cupio își formează o echipă de traineri în manichiură ce încep să ofere consiliere profesionala și să susțină cursuri de specialitate sau seminarii gratuite.
⭐ 2016 este și anul în care se lansează gama produselor de machiaj Cupio: palete de farduri, pensule profesionale, rujuri și creioane de buze, produse pentru machiajul sprâncenelor și alte accesorii necesare pentru realizarea unui make-up complet se găsesc din acel moment atât în magazinul Cupio fizic, cât și în magazinul online.
⭐ Portofoliul brandului numără, la acest moment, peste 8.000 de produse indispensabile make-up artiștilor, tehnicienilor de unghii și cosmeticienilor.
Anul 2017
⭐ Până în acest an, Cupio are deja 10 magazine fizice deschise în cele mai importante orașe ale țării – București, Timișoara, Constanța, Cluj-Napoca și Arad.
⭐ Portofoliul de produse se apropie de cifra de 10.000 și în același timp numărul clienților înregistrați pe www.cupio.ro ajunge la peste 30.000.
Anul 2018
⭐ Cupio se bucură de o popularitate tot mai mare, fiind unul dintre furnizorii principali de oje semipermanente, geluri UV, produse de make-up, echipamente și accesorii pentru dotarea saloanelor de înfrumusețare.
⭐ Cota de piață pe segmentul produselor de manichiură crește în mod constant, ajungând în acest an la 29,3%.
⭐ Brandul Cupio înregistrează vânzări cumulate, pe întreg grupul de firme, de peste 8.5 milioane de euro.
Anul 2019
⭐ Cupio este desemnat ”brandul numărul 1 în domeniul manichiurii”, conform unui studiu efectuat de compania de cercetare de piață Market Vector, care a analizat vânzările pe 2018-2019 în locațiile din centrele comerciale din România.
⭐ Este anul în care se mai deschid încă 5 magazine Cupio, în orașele București, Iași, Suceava, Cluj-Napoca și Sibiu. Se ajunge astfel la o rețea de 15 magazine.
⭐ În luna mai, brandul atinge pragul de 100 de angajați. Echipa se întregește constant cu persoane tinere, vesele, cu experiență în domeniu, orientate spre munca în echipă, performanțe și rezultate.
Anul 2020
⭐ Un an provocator, odată cu apariția pandemiei de coronavirus, însă și un an în care Cupio deschide încă 5 magazine în România, ajungând astfel la o rețea totală de 20 de locații fizice. București, Târgoviște, Brașov, Craiova și Ploiești sunt orașele în care brandul ajunge mai aproape de clienții săi în anul 2020.
⭐ Tot în acest an, Cupio investește în extinderea sa la nivel internațional, consolidându-și relația cu principalii furnizori din Italia și Germania.
⭐ Grupul de firme Cupio atinge o cifră de afaceri cumulată de aproape 12.6 milioane de euro, cu 18% peste nivelul din anul 2019.
Anul 2021
⭐ La împlinirea a 9 ani de activitate, Cupio se implică în formarea tinerei generații prin susținerea educației și a performanței – lansează programul ”Bursele Cupio” – adresat liceenilor români.
Elevii cu rezultate remarcabile primesc 9 burse în valoare de 1.000 lei net, lunar, pe toată durata anului școlar de studiu 2021/2022.
⭐ Al 21-lea magazin Cupio se deschide la Galați.
⭐ În același timp, brandul continuă comercializarea produselor sale prin intermediul platformei www.cupio.ro, mai ales că pandemia a schimbat, mai mult ca oricând, comportamentul consumatorilor, aceștia optând în număr tot mai mare pentru cumpărăturile online.
Anul 2022
⭐ Cu un portofoliu de produse care crește de la an la an, Cupio continuă expansiunea națională și internațională. Dezvoltarea gamelor de produse pentru manichiură, machiaj și îngrijire personală este unul dintre obiectivele acestui an.
⭐ Tot în 2022, Cupio urmează să își lanseze platforma internațională, astfel încât produsele profesionale de frumusețe vor putea fi comandate în toată lumea.
⭐ Aniversarea de 10 ani a brandului vine cu o serie de promoții și surprize pentru fanii Cupio.
CUPIO DREAM TEAM
De la 7 angajați, la 146. Aceștia sunt acum oamenii care formează astăzi Cupio Dream Team.
O echipă care, împreună, lucrează zi de zi pentru creșterea brandului românesc. Pentru a face din Cupio cel mai iubit, cel mai apreciat brand de cosmetice.
Pasiunea pentru frumos, creativitatea și deschiderea către tot ceea ce este nou conturează profilul angajatului Cupio.
COMUNITATEA CUPIO
Un brand nu ar fi nimic fără comunitatea sa. Cupio menține relația cu comunitatea prin intermediul canalelor de comunicare social media. Paginile de Instagram, Facebook sau Tik-Tok ale brandului sunt cele mai importante modalități prin care Cupio ajunge să interacționeze cu comunitatea sa.
Materialele educationale gratuite despre cum se folosesc produsele brandului sunt oferite constant prin intermediul Blogului Cupio, dar și prin canalul de Youtube Cupio România. Orice client Cupio găsește informații utile despre cum să folosească ojele semipermanente, gelurile UV și alte aparaturi sau ustensile de manichiură urmărind tutorialele Cupio. Filmulețe practice despre realizarea mai multor stiluri de machiaj sunt, de asemenea, disponibile pe pagina de Youtube Cupio sau pe blog.
Săptămânal, prin intermediul platformei Facebook, Cupio desfășoară sesiuni live de machiaj și manichiură, prin care traineri specializați oferă demonstrații gratuite. Mii de persoane, cu preponderență femei pasionate de domeniul de Beauty, urmăresc aceste materiale educaționale pentru a afla trucurile unui aspect impecabil.
Articol realizat de Victoria Chiticariu