Lasă un review la produsul preferat de pe cupio.ro și poate fi al tău!

Concursuri Din comunitate

Ești fan Cupio și ai un produs preferat care îți transformă rutina de înfrumusețare? Acum e momentul să îl împărtășești cu noi!

Concurs de review-uri pe cupio.ro!

Participă la concursul nostru printr-un gest simplu: lasă un review pe www.cupio.ro pentru produsul pe care îl iubești și intră automat în tragerea la sorți pentru șansa de a câștiga premii fabuloase!

Cum participi?

  1. Înregistrează-te în contul tău de client de pe www.cupio.ro.
  2. Intră pe pagina produsului tău favorit de pe cupio.ro.
  3. Lasă un review sincer și autentic – spune-ne ce îți place la acest produs și de ce este favoritul tău.

    Gata! Ești înscris/ă automat în tragerea la sorți!

Concursul se desfășoară în perioada 7-27 octombrie.

10 premii acordate săptămânal

Extragerea câștigătorilor se va face săptămânal, în datele de 14.10.2024, 21.10.2024, respectiv 28.10.2024 pentru participanții înscriși în săptămâna precedentă a datelor menționate. La fiecare extragere la sorți vor fi aleși câte 10 câștigători. Fiecare câstigator va primi produsul pentru care a lasat review-ul, în limita stocului disponibil.

Cu cât ești mai activ/ă și împărtășești experiențele tale, cu atât ai mai multe șanse de câștig. Ne poți lăsa mai multe review-uri pentru a avea mai multe șanse de câștig!

De ce să participi?

Pe lângă șansa de a câștiga premii minunate, review-ul tău ne ajută să fim mai buni, să oferim produse care să se ridice la așteptările tale. Comunitatea Cupio este despre frumusețe și autenticitate, iar review-ul tău contează enorm pentru noi și pentru ceilalți pasionați de beauty care caută inspirație și recomandări.

Intră acum pe www.cupio.ro, găsește produsul tău preferat și lasă un review!

Concursul este supus unui Regulament, pe care îl poți consulta mai jos.

Ți-a plăcut articolul? Nu-l păstra doar pentru tine #SharingIsCaring

Comentariu (1)

Eu cumpar mereu ceara, care e buna. Insa livrarea dureaza aprox 5 zile. Si asa a fost mereu. Sugerez sa angajati personal suficient, care sa proceseze comenzile mai repede. Altfel, e un pic de lipsa de respect fata de cei care comanda de la voi.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

VEZI ARTICOLE SI DIN

ulei de cuticule, unghii iarna

Iarna și cuticulele: cu ce îți protejezi manichiura în cel mai aspru sezon

Cuticulele sunt prima barieră de protecție a unghiei, iar în sezonul rece sunt și primele afectate de schimbările de temperatură. Frigul, vântul și aerul uscat din încăperi determină pierderea rapidă a hidratării naturale și a elasticității, pielea devenind tot mai rigidă și sensibilă. Toate acestea creează terenul perfect pentru uscăciune, descuamare și disconfort.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
cupio nr 1 in manichiura

Cupio e lider pe piața de manichiură din România conform studiului MKOR 2025

Vești minunate pentru iubitoarele de frumusețe: Cupio este, oficial, liderul pieței de manichiură din România! Un nou studiu realizat de MKOR în 2025 confirmă ceea ce comunitatea noastră știa deja: Cupio rămâne alegerea preferată a româncelor atunci când vine vorba de produse și accesorii pentru manichiură. Rezultatele arată o creștere semnificativă la toate capitolele importante: notorietate, utilizare și intenție de cumpărare.

Black Friday 2025 în cifre și tendințe: trei zile de reduceri și o comunitate de neoprit

E momentul să vedem care au fost tendințele și preferințele ce au definit această ediție de Black Friday, cu rezultate care spun mai mult decât cifrele în sine. Pentru că, dincolo de statistici, se află o comunitate formată din femei care se inspiră una pe cealaltă, profesioniști care își pun amprenta în fiecare detaliu și oameni care cred că frumusețea nu e despre perfecțiune, ci despre încrederea de a fi autentică.
colectia de iarna cupio

Behind the scenes: Cum pregătește Cupio colecția de iarnă, dezvoltată 100% in-house

În spatele fiecărui produs Cupio se află un proces meticulos, ghidat de pasiune, creativitate și perfecțiune. Totul prinde contur în laboratoarele proprii, acolo unde ideile devin texturi, culori și experiențe. Fiecare colecție trece printr-un parcurs complex, care poate dura chiar și un an și jumătate – timp în care noi, echipa Cupio, controlăm fiecare detaliu, de la inspirație până la ingredientul final.
machiaj nude

Machiaj Nude: Ghidul esențial pentru un look natural, luminos și atemporal

Machiajul nude este un stil care evidențiază frumusețea naturală prin tonuri discrete și texturi ușoare, creând un look luminos, proaspăt și elegant. Acesta se adaptează cu ușurință diferitelor ocazii și tipuri de ten, și este mai mult decât un simplu ritual de înfrumusețare – reprezintă o formă de self-care și un mod de a te exprima autentic. 
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.
premiu gpec 2025

Dublă victorie la Gala GPeC 2025: Cupio, cel mai bun magazin online de beauty din România

Pe 14 octombrie 2025, la Teatrul Național din București, s-a desfășurat ediția aniversară de 20 de ani a Galei GPeC – cel mai prestigios eveniment dedicat comerțului electronic din România. În cadrul acestei ediții speciale, Cupio a urcat pe scenă de două ori, obținând două distincții majore care confirmă performanța și excelența brandului în eCommerce-ul de beauty.